Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8372
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPantileienko, Kateryna-
dc.contributor.authorПантілеєнко, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-09-11T04:30:28Z-
dc.date.available2023-09-11T04:30:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPantileienko К. Іmplementation of the innovative gender approach in the formal education system in some foreign countries / К. Pantileienko // Linguistic and methodological training of students for future professional activities: problems and solutions : a collective monograph / Dnipro State Agrarian and Economic University. – Dnipro : Zhurfond, 2023. – Р. 204-230. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8372uk
dc.identifier.isbn978-966-934-405-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8372-
dc.description.abstractThe use of innovative gender approach in education system is one of the most important and sustainable tendencies in the development of the world educational process. In recent years international system of education uses gender transformative approach. It reveals that Gender Transformative Education would remove barriers to education and boost progress towards important social shifts, such as the reduction of gender-based violence and early marriage, increased participation of women in the labour market, the promotion of gender equality, and women’s and girls’ leadership in decision-making roles. The purpose of the research is prioritizing gender equality in and through education has the potential to transform societies and bring about gender justice, climate justice, economic justice and social justice. Gender Transformative Education can be achieved through an array of actions at all levels. Even small-scale efforts right now can open spaces for dialogue and participation and provide opportunities to address power relations. Використання інноваційного гендерного підходу в системі освіти є однією з найважливіших і сталих тенденцій у розвитку світового освітнього процесу. В останні роки міжнародна система освіти використовує гендерно-трансформаційний підхід. Він показує, що гендерно-трансформуюча освіта усуне перешкоди для отримання освіти та прискорить прогрес у напрямку важливих соціальних зрушень, таких як зменшення гендерного насильства та ранніх шлюбів, збільшення участі жінок на ринку праці, сприяння гендерній рівності, а також лідерство дівчат у ролі прийняття рішень. Мета дослідження полягає в тому, що пріоритетність ґендерної рівності в освіті та через неї може трансформувати суспільства та забезпечити гендерну справедливість, кліматичну справедливість, економічну справедливість і соціальну справедливість. Ґендерно-трансформаційна освіта може бути досягнута за допомогою низки заходів на всіх рівнях. Навіть невеликі зусилля прямо зараз можуть відкрити простір для діалогу та участі та надати можливості для вирішення відносин влади.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectстатьuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectequityuk
dc.subjectрівністьuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectstereotypeuk
dc.subjectстереотипuk
dc.subjectnormsuk
dc.subjectнормиuk
dc.titleІmplementation of the innovative gender approach in the formal education system in some foreign countriesuk
dc.title.alternativeВпровадження інноваційного гендерного підходу в систему формальної освіти деяких зарубіжних країнuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
п. 3 монографія Пантілеєнко К.С..pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.