Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорнобай, Віра Георгіївна-
dc.contributor.authorChornobai, Vira-
dc.date.accessioned2023-09-22T11:36:58Z-
dc.date.available2023-09-22T11:36:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧорнобай В. Г. Труднощі вивчення англійської мови студентами аграрних зво (психологічний аспект) / В. Г. Чорнобай // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») / ТНМУГ. – К., 2023. – № 8(26). – С. 355-367. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447uk
dc.identifier.issnISSN 2786-4952 Online-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447-
dc.description.abstractУ процесі освоєння іноземної мови студентами одним із важливих аспектів, що впливає на успішність навчання, є психіка людини. Ми розглянули психологічні основи вивчення іншомовної мови та виявили деякі ефективні способи подолання психологічних труднощів при оволодінні іноземною мовою. Також нами розглядаються підходи до визначення категорії «комунікація» у XX-XXI століттях. Автори розглядають еволюцію поняття в соціально-гуманітарних, природничих дисциплінах, технічних науках і філософії, приділяється особлива увага аналізу змісту поняття в психолого-педагогічній думці та практичному впливу на процес вивчення англійської мови в технічних (аграрних) ЗВО. In the process of learning a foreign language by students, one of the important aspects that affect the success of studies is the human psyche. We considered the psychological foundations of learning a foreign language and discovered some effective ways to overcome psychological difficulties in mastering a foreign language. We also consider approaches to defining the category "communication" in the XX-XXI centuries. The authors consider the evolution of the concept in the social and humanities, natural sciences, technical sciences and philosophy, special attention is paid to the analysis of the content of the concept in psychological and pedagogical thought and the practical impact on the process of learning English in technical (agrarian) higher education institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectпрофесійні комунікаціїuk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectобмін інформацієюuk
dc.subjectexchange of informationuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectbusiness communicationuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectмовний бар'єрuk
dc.subjectlanguage barrieruk
dc.subjectвольові зусилляuk
dc.subjectwillpoweruk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectcomprehensive approachuk
dc.titleТруднощі вивчення англійської мови студентами аграрних зво (психологічний аспект)uk
dc.title.alternativeDifficulties of learning English by students of agricultural universities (psychological aspect)uk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П1 Перспективи та інновацСТАТТЯ киів весна 23.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.