Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чорнобай, Віра Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Chornobai, Vira | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-23T06:04:41Z | - |
dc.date.available | 2023-09-23T06:04:41Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Чорнобай В. Г. Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО / В. Г. Чорнобай // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко / ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 139-148. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8451 | - |
dc.description.abstract | Процес навчання англійської мови в немовних закладах вищої освіти має певні особливості, пов’язані з різним початковим рівнем мовної підготовки студентів-першокурсників; за кількістю академічних годин, відведених на вивчення даної дисципліни 148; кількісний склад груп; низька мотивація до вивчення іноземної мови. Інтерактивні технології навчання стали невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Інтерактивне навчання передбачає активну взаємодію та залучення всіх учасників навчального процесу. В інтерактивній формі навчання відбувається полілог: не лише взаємодія вчителя та учнів, а й активна розмова та співпраця між учнями. Учитель виконує координуючу або дорадчу роль. The process of teaching English in non-language institutions of higher education has certain features related to the different initial level of language training of first-year students; by the number of academic hours allocated to the 148 study of this discipline; quantitative composition of groups; low motivation to learn a foreign language. Interactive learning technologies have become an integral part of the modern educational process. Interactive learning involves active interaction and involvement of all participants in the learning process. In the interactive form of learning, polylogue takes place: not only interaction between the teacher and students, but also active conversation and cooperation between students. The teacher performs a coordinating or advisory role. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | сучасні методи навчання іноземних мов | uk |
dc.subject | modern methods of teaching foreign languages | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | мультимедійні засоби навчання | uk |
dc.subject | multimedia learning tools | uk |
dc.subject | когнітивно-комунікативний метод навчання | uk |
dc.subject | cognitive-communicative teaching method | uk |
dc.subject | конструктивістський метод навчання іноземної мови | uk |
dc.subject | constructivist method of teaching a foreign language | uk |
dc.title | Сучасні тенденції викладання іноземних мов (англійської) в аграрних ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Current tendencies of teaching foreign languages (english) in agricultural universities | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник статті філол 23 НАЗАРЕНКО.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.