Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8455
Назва: | Викладання англійської мови в аграрних закладах вищої освіти: сучасні аспекти |
Інші назви: | Teaching English in agricultural institutions of higher education: modern aspects |
Автори: | Чорнобай, Віра Георгіївна Chornobai, Vira |
Ключові слова: | викладання іноземних мов teaching foreign languages мотивація motivation професійно орієнтоване навчання professionally oriented learning технології інтенсивного й дистанційного навчання technologies of intensive and distance learning інформаційні та телекомунікаційні технології information and telecommunication technologies робота з навчальними та контролюючими комп’ютерними програмами з іноземних мов working with educational and controlling computerprograms for foreign languages створення презентацій creating presentations |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Чорнобай В. Г. Викладання англійської мови в аграрних закладах вищої освіти: сучасні аспекти / В. Г. Чорнобай // Linguistics and Methodology in LSP training (до 100-річчя заснування Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту) : матеріали I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро,13 квіт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2023. – С. 43-47. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8455 |
Короткий огляд (реферат): | Процес викладання іноземних мов, зокрема – англійської в немовних закладах вищої освіти має певні особливості, пов’язані з різним початковим рівнем мовної підготовки першокурсників; кількістю академічних годин, відведених на вивчення цієї дисципліни; кількісним складом груп; низькою мотивацією до опанування іноземної мови. Значно підвищити результативність заняття можна за умови професійно орієнтованого наповнення змісту дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)” в аграрних ЗВО. The process of teaching foreign languages, in particular - English, in non-language institutions of higher education has certain features related to the different initial level of language training of first-year students; by the number of academic hours allocated to the study of this discipline; quantitative composition of groups; low motivation to learn a foreign language. It is possible to significantly increase the effectiveness of the lesson, provided that the content of the subject "Foreign language (with professional direction)" in agricultural higher education institutions is professionally oriented. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8455 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
каф. філ. тези 2023.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.