Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Назва: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva
Автори: Варварова, Аліна Сергіївна
Varvarova, Alina
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентна стратегія
competitive strategy
товарна страиегія
product strategy
цінова стратегія
price strategy
збутова страиегія
sales strategy
стратегія просування
promotion strategy
комунікативні заходи
communication measures
аграрна продукція
agricultural products
споживачі
consumers
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Варварова А. С. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Аліна Сергіївна Варварова ; наук. кер. Марія Олександрівна Багорка ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 100 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової конкурентної стратегії сільськогосподарського підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye obgruntuvannia teoretyko-metodychnykh polozhen i rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варварова А. С..pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.