Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОтроцюк, Михайло Сергійович-
dc.contributor.authorOtrotsiuk, Mykhailo-
dc.date.accessioned2023-12-08T08:23:25Z-
dc.date.available2023-12-08T08:23:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОтроцюк М.С. Маркетингове дослідженя конкурентного середовища підприємства : магістер. кваліфікаційна робота: 075 Маркетинг / Михайло Сергійович Отроцюк ; наук. кер. Марія Олександрівна Багорка ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 91 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи є полягає у визначенні теоретичних підходів та методики проведення маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації середовища організації, практична реалізація процедури дослідження конкурентного середовища досліджуваного підприємства та виявлення резервів підвищення його конкурентоспроможності в конкурентному середовищі.Meta kvalifikatsiinoi roboty ye poliahaie u vyznachenni teoretychnykh pidkhodiv ta metodyky provedennia marketynhovykh doslidzhen u systemi marketynhovoi informatsii seredovyshcha orhanizatsii, praktychna realizatsiia protsedury doslidzhennia konkurentnoho seredovyshcha doslidzhuvanoho pidpryiemstva ta vyiavlennia rezerviv pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti v konkurentnomu seredovyshchi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activitiesuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk
dc.subjectmarketing informationuk
dc.subjectсистема інформаціїuk
dc.subjectinformation systemuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectфактори середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.titleМаркетингове дослідженя конкурентного середовища підприємстваuk
dc.title.alternativeMarketynhove doslidzhenia konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Отроцюк М. С..pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.