Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоловін, Владислав Євгенійович-
dc.contributor.authorBolovin, Vladyslav-
dc.date.accessioned2024-01-06T11:36:19Z-
dc.date.available2024-01-06T11:36:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоловін В. Є. Впровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) при просуванні сільскогосподарської продукції на міжнародних ринках : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Євгенійович Боловін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки стратегій SEO (Search Engine Optimization) для поліпшення позицій веб-сайту в результатах пошукових систем. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження SEO-оптимізації для просування сільськогосподарської продукції на міжнародних ринках. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження є обґрунтування доцільності впровадження управління цифровим маркетингом у сільськогосподарських підприємствах. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналізу та синтезу (для виявлення проблем формування механізму забезпечення конкурентоспроможності), теоретичного пошуку та абстрактно-логічного (для характеристики сутності складових конкурентоспроможності), моделювання (для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю). Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky stratehii SEO (Search Engine Optimization) dlia polipshennia pozytsii veb-saitu v rezultatakh poshukovykh system. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia SEO-optymizatsii dlia prosuvannia silskohospodarskoi produktsii na mizhnarodnykh rynkakh. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ye obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia upravlinnia tsyfrovym marketynhom u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analizu ta syntezu (dlia vyiavlennia problem formuvannia mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti), teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnoho (dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti), modeliuvannia (dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпошукова оптимізаціяuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectSEO оптимізаціяuk
dc.subjectSearch Engine Optimizationuk
dc.subjectкeywordsuk
dc.subjectкeywordsuk
dc.subjectконтент на веб-сторінціuk
dc.subjectсontent on the web pageuk
dc.subjectвнутрішня оптимізація сайтуuk
dc.subjectоn-site optimizationuk
dc.subjectконверсіяuk
dc.subjectсonversionuk
dc.subjectсемантичний пошукuk
dc.subjectsemantic searchuk
dc.subjectдіджитал маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleВпровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) при просуванні сільскогосподарської продукції на міжнародних ринкахuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia SEO-optymizatsii (poshukovoi systemy) pry prosuvanni silskohospodarskoi produktsii na mizhnarodnykh rynkakhuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боловін В.Є..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.