Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоловін, Микита Євгенійович-
dc.contributor.authorBolovin, Mykyta-
dc.date.accessioned2024-01-06T11:44:05Z-
dc.date.available2024-01-06T11:44:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБоловін М. Є. Вплив цифрового маркетингу на розвиток сільськогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Микита Євгенійович Боловін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 84 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес розробки маркетингової цифрової стратегій сількогосподарского підприємства. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження впливу сучасних підходів до формування цифрових стратегії для розвитку підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування доцільності впровадження цифрового маркетинга у сільськогосподарських підприємствах. Методи дослідження. У процесі дослідження використані наукові методи, такі як аналіз і синтез для виявлення проблем у формуванні механізму забезпечення конкурентоспроможності, теоретичний пошук і абстрактно-логічний метод для характеристики сутності складових конкурентоспроможності, а також моделювання для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky marketynhovoi tsyfrovoi stratehii silkohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia vplyvu suchasnykh pidkhodiv do formuvannia tsyfrovykh stratehii dlia rozvytku pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ta obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia tsyfrovoho marketynha u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh. Metody doslidzhennia. U protsesi doslidzhennia vykorystani naukovi metody, taki yak analiz i syntez dlia vyiavlennia problem u formuvanni mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti, teoretychnyi poshuk i abstraktno-lohichnyi metod dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti, a takozh modeliuvannia dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectцифрова стртаегіяuk
dc.subjectDidgital strategyuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectoptimizationuk
dc.subjectкeywordsuk
dc.subjectкeywordsuk
dc.subjectконтент на веб-сторінціuk
dc.subjectсontent on the web pageuk
dc.subjectвнутрішня оптимізація сайтуuk
dc.subjectоn-site optimizationuk
dc.subjectконверсіяuk
dc.subjectсonversionuk
dc.subjectсемантичний пошукuk
dc.subjectsemantic searchuk
dc.subjectдіджитал маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleВплив цифрового маркетингу на розвиток сільськогосподарського підприємстваuk
dc.title.alternativeVplyv tsyfrovoho marketynhu na rozvytok silskohospodarskoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боловін М.Є..pdf955,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.