Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗдоровиця, Артем Русланович-
dc.contributor.authorZdorovytsia, Artem-
dc.date.accessioned2024-01-07T14:13:43Z-
dc.date.available2024-01-07T14:13:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗдоровиця А. Р. Формування системи агромаркетингу на підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Русланович Здоровиця ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес становлення, організації та управління агромаркетингом, ступінь його впливу на результативність сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають в ході агромаркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Метою дослідження є надання науково-практичних рекомендацій щодо формування та розвитку систем агромаркетингу в сільськогосподарських підприємствах та шляхів їх удосконалення. Методи дослідження у процесі дослідження використані статистичні та економіко - математичні методи аналізу: групування, порівняння, динамічні ряди, графіки, факторний і кореляційно-регресійний аналіз. Obiektom doslidzhennia ye protses stanovlennia, orhanizatsii ta upravlinnia ahromarketynhom, stupin yoho vplyvu na rezultatyvnist silskohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sotsialno-ekonomichni vidnosyny, shcho vynykaiut v khodi ahromarketynhovoi diialnosti silskohospodarskykh pidpryiemstv. Metoiu doslidzhennia ye nadannia naukovo-praktychnykh rekomendatsii shchodo formuvannia ta rozvytku system ahromarketynhu v silskohospodarskykh pidpryiemstvakh ta shliakhiv yikh udoskonalennia. Metody doslidzhennia u protsesi doslidzhennia vykorystani statystychni ta ekonomiko - matematychni metody analizu: hrupuvannia, porivniannia, dynamichni riady, hrafiky, faktornyi i koreliatsiino-rehresiinyi analiz.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectагромаркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectконцепція маркетингуuk
dc.subjectmarketing conceptuk
dc.subjectмеханізм маркетингуuk
dc.subjectmarketing mechanismuk
dc.subjectмистецтво маркетингуuk
dc.subjectmarketing artuk
dc.subjectпроцес маркетингуuk
dc.subjectmarketing processuk
dc.titleФормування системи агромаркетингу на підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy ahromarketynhu na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Здоровиця А.Р..pdf905,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.