Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошеленко, Едуард Юрійович-
dc.contributor.authorKoshelenko, Eduard-
dc.date.accessioned2024-01-08T09:44:12Z-
dc.date.available2024-01-08T09:44:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКошеленко Е. Ю. Розробка шляхів адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у маркетинговому конкурентному середовищі : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Едуард Юрійович Кошеленко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8891-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове конкурентне середовище сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є заходи із адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у конкурентному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження сутності зовнішнього середовища сільськогосподарських підприємств та практичні аспекти формування сучасних економічних механізмів, за допомогою яких компанії можуть адаптуватися до конкурентного середовища. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналітичний, статистичний, графічний та системний підходи до вивчення економічних процесів і явищ у контексті маркетингової діяльності. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye marketynhove konkurentne seredovyshche silskohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye zakhody iz adaptatsii silskohospodarskoho pidpryiemstva do zmin u konkurentnomu seredovyshchi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia sutnosti zovnishnoho seredovyshcha silskohospodarskykh pidpryiemstv ta praktychni aspekty formuvannia suchasnykh ekonomichnykh mekhanizmiv, za dopomohoiu yakykh kompanii mozhut adaptuvatysia do konkurentnoho seredovyshcha. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analitychnyi, statystychnyi, hrafichnyi ta systemnyi pidkhody do vyvchennia ekonomichnykh protsesiv i yavyshch u konteksti marketynhovoi diialnosti.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectcompetitive environmentuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectадаптація до змінuk
dc.subjectadaptation to changesuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectdiversificationuk
dc.titleРозробка шляхів адаптації сільськогосподарського підприємства до змін у маркетинговому конкурентному середовищіuk
dc.title.alternativeRozrobka shliakhiv adaptatsii silskohospodarskoho pidpryiemstva do zmin u marketynhovomu konkurentnomu seredovyshchiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кошеленко Е.Ю..pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.