Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Андрій Михайлович-
dc.contributor.authorLymar, Andrii-
dc.date.accessioned2024-01-08T10:11:42Z-
dc.date.available2024-01-08T10:11:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛимар А. М. Удосконалення маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Андрій Михайлович Лимар ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8895-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування, аналізу, оцінки та розробки заходів щодо удосконалення маркетингової конкурентної стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження маркетингових конкурентних стратегій є комплексний аналіз методів і технік, які підприємства використовують для досягнення конкурентної переваги на ринку. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємства з метою забезпечення його стабільної конкурентоспроможності на ринку, підвищення ефективності залучення та утримання клієнтів, оптимізації виробничих процесів та збільшення обсягів аграрної продукції. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia, analizu, otsinky ta rozrobky zakhodiv shchodo udoskonalennia marketynhovoi konkurentnoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia marketynhovykh konkurentnykh stratehii ye kompleksnyi analiz metodiv i tekhnik, yaki pidpryiemstva vykorystovuiut dlia dosiahnennia konkurentnoi perevahy na rynku. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v udoskonalenni marketynhovykh konkurentnykh stratehii ahrarnoho pidpryiemstva z metoiu zabezpechennia yoho stabilnoi konkurentospromozhnosti na rynku, pidvyshchennia efektyvnosti zaluchennia ta utrymannia kliientiv, optymizatsii vyrobnychykh protsesiv ta zbilshennia obsiahiv ahrarnoi produktsii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjectконкурентні стратегіїuk
dc.subjectcompetitive strategiesuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectconsumersuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectдиференціаціяuk
dc.subjectdifferentiationuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectadaptationuk
dc.titleУдосконалення маркетингових конкурентних стратегій аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovykh konkurentnykh stratehii ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лимар А.М..pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.