Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозовий, Денис Володимирович-
dc.contributor.authorLozovyi, Denys-
dc.date.accessioned2024-01-09T06:25:36Z-
dc.date.available2024-01-09T06:25:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛозовий Д. В. Маркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Володимирович Лозовий ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8899-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – діяльність підприємства щодо виходу на зовнішні ринки. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні аспекти розробки маркетингового забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринки. Метою кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічний розгляд основних аспектів формування системи стратегічного маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємств та розвитку економічної діяльності на зовнішніх ринках. Методи дослідження: системний аналіз, абстракція, аналогія; економіко-статистичний та функціональний аналіз, класифікація, типологізація, порівняльний аналіз; графічний – для наочного представлення досліджуваного явища. Obiekt doslidzhennia – diialnist pidpryiemstva shchodo vykhodu na zovnishni rynky. Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodolohichni ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty rozrobky marketynhovoho zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynky. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretyko-metodolohichnyi rozghliad osnovnykh aspektiv formuvannia systemy stratehichnoho marketynhu dlia pidvyshchennia konkurentnykh perevah pidpryiemstv ta rozvytku ekonomichnoi diialnosti na zovnishnikh rynkakh. Metody doslidzhennia: systemnyi analiz, abstraktsiia, analohiia; ekonomiko-statystychnyi ta funktsionalnyi analiz, klasyfikatsiia, typolohizatsiia, porivnialnyi analiz; hrafichnyi – dlia naochnoho predstavlennia doslidzhuvanoho yavyshcha.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзовнішній ринокuk
dc.subjectforeign marketuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectвихід на зовнішній ринокuk
dc.subjectentering the foreign marketuk
dc.subjectрекламні агенціїuk
dc.subjectadvertising agenciesuk
dc.subjectсистема комунікаційuk
dc.subjectcommunication systemuk
dc.subjectоцінка привабливості ринкуuk
dc.subjectassessment of market attractivenessuk
dc.titleМаркетингове стратегічне і тактичне забезпечення виходу підприємства на зовнішні ринкиuk
dc.title.alternativeMarketynhove stratehichne i taktychne zabezpechennia vykhodu pidpryiemstva na zovnishni rynkyuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозовий Д.В..pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.