Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуценко, Анастасія Олександрівна-
dc.contributor.authorLutsenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-01-09T06:35:42Z-
dc.date.available2024-01-09T06:35:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛуценко А. О. Удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Олександрівна Луценко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 83 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8900-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси, які пов’язані з формуванням та удосконаленням елементів комплексу маркетингу в товаристві з обмеженою відповідальністю «Ягідний дар» м. Дніпро. Предметом дослідження є теоретичні і практичні аспекти, наукові праці провідних науковців, методичні обґрунтування та алгоритми з формування та удосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретично-методичних засад щодо формування елементів комплексу маркетингу аграрного підприємства та розробка заходів направлених на його удосконалення. Методи дослідження. В процесі наукового дослідження були використані теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрактно-логічний метод, монографічний, статистичні методи та прикладні методи стратегічного аналізу. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki poviazani z formuvanniam ta udoskonalenniam elementiv kompleksu marketynhu v tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Iahidnyi dar» m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni i praktychni aspekty, naukovi pratsi providnykh naukovtsiv, metodychni obgruntuvannia ta alhorytmy z formuvannia ta udoskonalennia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh zasad shchodo formuvannia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva ta rozrobka zakhodiv napravlenykh na yoho udoskonalennia. Metody doslidzhennia. V protsesi naukovoho doslidzhennia buly vykorystani teoretychni ta empirychni metody doslidzhennia: analiz, syntez, induktsiia, deduktsiia, abstraktno-lohichnyi metod, monohrafichnyi, statystychni metody ta prykladni metody stratehichnoho analizu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectелементuk
dc.subjectelementuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectgoodsuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectаграрне підпиємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.titleУдосконалення елементів комплексу маркетингу аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia elementiv kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Луценко А.О..pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.