Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Назва: Формування маркетингової системи антикризового управління для аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi systemy antykryzovoho upravlinnia dlia ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Олефірова, Анастасія Вадимівна
Olefirova, Anastasiia
Ключові слова: антикризове управління
Anti-crisis management
аграрні підприємства
agricultural enterprises
антикризовий маркетинг
anti-crisis marketing
маркетингові заходи
marketing activities
маркетингова інформація
marketing information
антикризова програма
anti-crisis program
anti-crisis program
marketing strategy
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Олефірова А. В. Формування маркетингової системи антикризового управління для аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Вадимівна Олефірова ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування складових маркетингової системи антикризового управління та діагностика кризового стану аграрного підприємства. Предметом дослідження теоретичні наукові концепції та положення антикризового управління, методи діагностики кризових явищ на підприємстві, практичний досвід вітчизняних та закордонних науковців щодо протидії кризовим явищам та мінімізації наслідків криз. Мета кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб на основі дослідження системної методології та ситуаційного підходу до вивчення кризового стану сільськогосподарського підприємства, а також аналізу теорії та практики антикризового управління удосконалити концепцію та механізм розробки адаптованої методології визначення кризових явищ в аграрних підприємствах та розробки інструментів ефективного антикризового управління в С(Ф)Г Агроінтер. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia skladovykh marketynhovoi systemy antykryzovoho upravlinnia ta diahnostyka kryzovoho stanu ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia teoretychni naukovi kontseptsii ta polozhennia antykryzovoho upravlinnia, metody diahnostyky kryzovykh yavyshch na pidpryiemstvi, praktychnyi dosvid vitchyznianykh ta zakordonnykh naukovtsiv shchodo protydii kryzovym yavyshcham ta minimizatsii naslidkiv kryz. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v tomu, shchob na osnovi doslidzhennia systemnoi metodolohii ta sytuatsiinoho pidkhodu do vyvchennia kryzovoho stanu silskohospodarskoho pidpryiemstva, a takozh analizu teorii ta praktyky antykryzovoho upravlinnia udoskonalyty kontseptsiiu ta mekhanizm rozrobky adaptovanoi metodolohii vyznachennia kryzovykh yavyshch v ahrarnykh pidpryiemstvakh ta rozrobky instrumentiv efektyvnoho antykryzovoho upravlinnia v S(F)H Ahrointer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8903
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олефірова А.В..pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.