Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХечоян, Арсен Ашотович-
dc.contributor.authorKhechoian, Arsen-
dc.date.accessioned2024-01-10T02:46:16Z-
dc.date.available2024-01-10T02:46:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХечоян А. А. Впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Арсен Ашотович Хечоян ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8912-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – організація управління збутовою діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні основи впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних акпектів збутової діяльності та вдосконалення процесу впровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємства. Методи дослідження: монографічні методи, показники динаміки та структури, відносних величин та кореляційного аналізу. Для наочного представлення результатів дослідження використовувалися табличні та графічні методики. Obiekt doslidzhennia – orhanizatsiia upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni, metodolohichni ta praktychni osnovy vprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh akpektiv zbutovoi diialnosti ta vdoskonalennia protsesu vprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Metody doslidzhennia: monohrafichni metody, pokaznyky dynamiky ta struktury, vidnosnykh velychyn ta koreliatsiinoho analizu. Dlia naochnoho predstavlennia rezultativ doslidzhennia vykorystovuvalysia tablychni ta hrafichni metodyky.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectzbutova diialnistuk
dc.subjectуправління збутовою діяльністюuk
dc.subjectupravlinnia zbutovoiu diialnistiuuk
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectzbutova politykauk
dc.subjectрозширення асортиментуuk
dc.subjectrozshyrennia asortymentuuk
dc.subjectефективність діяльностіuk
dc.subjectefektyvnist diialnostiuk
dc.titleВпровадження маркетингу в управління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia marketynhu v upravlinnia zbutovoiu diialnistiu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хечоян А. А..pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.