Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/917
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кухаренко, Петро Михайлович | - |
dc.contributor.author | Kukharenko, P. | - |
dc.contributor.author | Очкась, Роман Миколайович | - |
dc.contributor.author | Ochkas, R. | - |
dc.contributor.author | Яловий, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Yalovyi, S. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-14T13:04:10Z | - |
dc.date.available | 2019-02-14T13:04:10Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кухаренко П. М. Особливості агрегатування широкозахватних посівних комплексів тракторами з високим рівнем тягової потужності на спарених колесах /П. М. Кухаренко // Матеріали XІ Міжнародної науково-практичної конференції. Проблеми конструювання, виробництва та експлуатації сільськогосподарської техніки. – Кропивницький: ЦНТУ, 2017. – 366 с., с.96-98.- Режим доступу: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/917 | uk |
dc.identifier.uri | http://www.kntu.kr.ua/doc/material_xi.pdf | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/917 | - |
dc.description.abstract | В останні роки відмічається підвищена увага виробників тракторної техніки до універсальних колісних тракторів з повним приводом, високої тягової потужності, класичної компоновки 4К4а з передніми колесами меншого розміру, ніж задні. Розвиток цієї схеми компоновки призвів до підвищення ролі переднього ведучого мосту за рахунок збільшення долі маси трактора, яка приходиться на нього ( з 25-35% раніше до 35-40% в теперішній час). Особливістю комплектування агрегатів з тракторами такої схеми компоновки та з двигунами постійної потужності є можливість баластування трактора. Тобто забезпечення широкого діапазону зміни маси трактора в залежності від роботи, що виконується і знарядь, що застосовуються, за рахунок чого досягається найбільш ефективне використання потужності двигуна і забезпечується економія палива. Але застосування баластних вантажів значно збільшує вагу трактора. Для подолання високого тягового опору посівних машин продовжує широко використовуватися загальновідомий концептуальний підхід: більший тяговий опір – більше тягове зусилля трактора, для створення якого необхідна більша експлуатаційна вага трактора. Такий підхід породжує виникнення протиріччя між агроекологічними вимогами, в частині ущільнення ґрунту ходовими системами тракторів, та вимогами по забезпеченню необхідних тягово-зчіпних властивостей рушіїв тракторів. Для часткового вирішення цієї проблеми широко використовується спосіб установки здвоєних коліс. Величина тиску повітря в шині впливає на площу контакту шини з її опорною поверхнею, деформацію ґрунту, глибину колії і відповідно на опір коченню трактора. При установці спарених коліс збільшується площа плями контакту рушіїв з опорною поверхнею. За рахунок збільшення зони контакту знижується питомий тиск на ґрунт , зменшується глибина колії. При цьому більша кількість ґрунтозачепів бере участь в створенні дотичній сили тяги, що покращує тягові показники трактора. Ходові системи колісних тракторів загального призначення рекомендується оснащувати здвоєними колесами зі збільшеним зазором між зовнішніми і внутрішніми шинами. При цьому, для зменшення силових навантажень на механізми ходової системи та трансмісії тракторів, які додатково виникають під час розворотів тракторів, на практиці широко використовується спосіб регулювання тиску в шинах: у внутрішніх - не більше 0,08 МПа, в зовнішніх - 0,06 МПа. Застосування здвоєних коліс проявляє свою ефективність при агрегатуванні широкозахватних посівних комплексів в технологіях мінімального та нульового обробітку ґрунту. In recent years, increased attention has been paid to manufacturers of tractor machinery to universal wheeled tractors with full drive, high traction power, classical 4K4a arrangement with front wheels of a smaller size than the rear ones. The development of this layout scheme has led to an increase in the role of the front driving axle by increasing the fraction of the mass of the tractor that falls on it (from 25-35% earlier to 35-40% at the present time). The feature of assembling units with tractors of such a layout scheme and with engines of constant power is the possibility of ballasting the tractor. That is, providing a wide range of tractor mass changes, depending on the work being done and the tools used, resulting in the most efficient use of engine power and fuel economy. But the application of ballast cargoes significantly increases the weight of the tractor. In order to overcome the high traction resistance of sowing machines, the well-known conceptual approach continues to be widely used: greater traction resistance - more tractive effort of a tractor, which requires a greater tractor operating weight. This approach gives rise to a contradiction between agro-ecological requirements, as part of soil compaction by running tractor systems, and requirements for providing the necessary traction-coupling properties of tractor propulsion engines. For a partial solution to this problem, the method of installing dual wheels is widely used. The amount of air pressure in the tire affects the area of the tire's contact with its bearing surface, the deformation of the soil, the depth of the track and, accordingly, the resistance to rolling of the tractor. When installing pairs of wheels, the area of the contact area of the propellers with the bearing surface increases. Due to the increase of the contact zone, the specific pressure on the soil decreases, and the depth of the track decreases. At the same time, a greater number of soil tillers takes part in the creation of a tangential force of traction, which improves traction performance of the tractor. The propulsion systems of general purpose wheeled tractors are recommended to be fitted with dual wheels with increased clearance between the outer and inner tires. In this case, in practice, the method of tire pressure regulation is widely used to reduce the power load on the mechanisms of the running system and the transmission of tractors that are additionally encountered during tractor turns: in the interior - not more than 0,08 MPa, in the outer - 0,06 MPa . The use of dual wheels is effective in aggregating wide-reaching crop complexes in the technologies of minimal and zero cultivation of soil. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Центральноукраїнський національний технічний університет | uk |
dc.subject | машинно-тракторний агрегат | uk |
dc.subject | machine-tractor units | uk |
dc.subject | кінематична невідповідність | uk |
dc.subject | kinematic inconsistency | uk |
dc.subject | колова швидкість | uk |
dc.subject | pneumatic tires | uk |
dc.subject | універсальні колесні трактори | uk |
dc.subject | universal wheeled tractors | uk |
dc.title | Особливості агрегатування широкозахватних посівних комплексів тракторами з високим рівнем тягової потужності на спарених колесах. | uk |
dc.title.alternative | Features of aggregation of wide-reaching seedlings complexes with tractors with a high level of traction power on double wheels. | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
material_xi.pdf | 11,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.