Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗастава, Кирило Олександрович-
dc.contributor.authorZastava, Kyrylo-
dc.date.accessioned2024-03-12T10:21:30Z-
dc.date.available2024-03-12T10:21:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗастава К. О. Підвищення стійкості вантажних автомобілів за рахунок реалізації максимального коефіцієнта зчеплення опорних коліс : дипломна робота освітнього ступеня «Магістр» : 208, Агроінженерія / Кирило Олександрович Застава ; наук. кер. Владислав Борисович Бойко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Інженерно-технологічний ф-т, Каф. тракторів і сільськогосподарських машин. – Дніпро, 2024. – 65 с. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9414uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9414-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена підвищенню стійкості вантажних автомобілів шляхом реалізації максимального коефіцієнта зчеплення коліс. Запропонована методика визначення максимального коефіцієнта зчеплення забезпечить максимальну стійкість вантажного автомобіля на дорозі, знизить витрату палива за рахунок зменшення буксування опорних коліс. За результатами теоретичних досліджень отримано математичну модель визначення поздовжнього коефіцієнта зчеплення φх, встановлено його критичне максимальне значення φх max. Отримані залежності розрахунку φх max дозволяють визначити φх−Sx діаграми, що характеризують зчеплення колеса автомобіля з твердою опорною поверхнею; отримані результати можуть бути корисними при проектуванні протибуксувальних пристроїв вантажних автомобілів. За результатами експериментальних досліджень встановлено, що для розглянутих варіантів шин здвоєних коліс найбільше значення максимального бічного коефіцієнта зчеплення φуmax колеса з дорогою реалізується при внутрішньому тиску повітря, що становить Рш = 0,35 МПа. За умови зношення протектора шини Barum 195/75R16C збільшення внутрішнього тиску від Ршн= 0,3 МПа до Ршн=0,4 МПа дозволяє підвищити коефіцієнт зчеплення шин φуmax від 0,45 до 0,53, що становить 19%, що необхідно враховувати при оцінці стійкості автомобілів на дорозі. Розроблено питання з охорони праці при експлуатації вантажних автомобілів. Виконано економічне обґрунтування запропонованої методики. Dyplomna robota prysviachena pidvyshchenniu stiikosti vantazhnykh avtomobiliv shliakhom realizatsii maksymalnoho koefitsiienta zcheplennia kolis. Zaproponovana metodyka vyznachennia maksymalnoho koefitsiienta zcheplennia zabezpechyt maksymalnu stiikist vantazhnoho avtomobilia na dorozi, znyzyt vytratu palyva za rakhunok zmenshennia buksuvannia opornykh kolis. Za rezultatamy teoretychnykh doslidzhen otrymano matematychnu model vyznachennia pozdovzhnoho koefitsiienta zcheplennia φkh, vstanovleno yoho krytychne maksymalne znachennia φkh max. Otrymani zalezhnosti rozrakhunku φkh max dozvoliaiut vyznachyty φkh−Sx diahramy, shcho kharakteryzuiut zcheplennia kolesa avtomobilia z tverdoiu opornoiu poverkhneiu; otrymani rezultaty mozhut buty korysnymy pry proektuvanni protybuksuvalnykh prystroiv vantazhnykh avtomobiliv. Za rezultatamy eksperymentalnykh doslidzhen vstanovleno, shcho dlia rozghlianutykh variantiv shyn zdvoienykh kolis naibilshe znachennia maksymalnoho bichnoho koefitsiienta zcheplennia φumax kolesa z dorohoiu realizuietsia pry vnutrishnomu tysku povitria, shcho stanovyt Rsh = 0,35 MPa. Za umovy znoshennia protektora shyny Barum 195/75R16C zbilshennia vnutrishnoho tysku vid Rshn= 0,3 MPa do Rshn=0,4 MPa dozvoliaie pidvyshchyty koefitsiient zcheplennia shyn φumax vid 0,45 do 0,53, shcho stanovyt 19%, shcho neobkhidno vrakhovuvaty pry otsintsi stiikosti avtomobiliv na dorozi. Rozrobleno pytannia z okhorony pratsi pry ekspluatatsii vantazhnykh avtomobiliv. Vykonano ekonomichne obgruntuvannia zaproponovanoi metodyky.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectкоефіцієнт зчепленняuk
dc.subjectkoefitsiient zcheplenniauk
dc.subjectстійкість автомобіляuk
dc.subjectstiikist avtomobiliauk
dc.subjectздвоєні колесаuk
dc.subjectzdvoieni kolesauk
dc.subjectвантажний автомобільuk
dc.subjectvantazhnyi avtomobiluk
dc.subjectклавішний динамометрuk
dc.subjectklavishnyi dynamometruk
dc.titleПідвищення стійкості вантажних автомобілів за рахунок реалізації максимального коефіцієнта зчеплення опорних колісuk
dc.title.alternativePidvyshchennia stiikosti vantazhnykh avtomobiliv za rakhunok realizatsii maksymalnoho koefitsiienta zcheplennia opornykh kolisuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра тракторів і сільськогосподарських машин . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf2,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.