Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВязовська, Вероніка Володимирівна-
dc.contributor.authorViazovska, Veronika-
dc.date.accessioned2024-03-21T06:56:12Z-
dc.date.available2024-03-21T06:56:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВязовська В. В. Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Вероніка Володимирівна Вязовська ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9503-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є концепція зміни системи маркетингового управління та питання, які пов’язані зі змінами в маркетинговому менеджменті, з якими сьогодні доводиться мати справу аграрним підприємствам, які прагнуть отримати та зберегти конкурентну перевагу та загальний успіх бізнесу на ринку. Предметом дослідження виступають маркетингові інформаційні системи, методи та процедури збору, зберігання, упорядкування та індексування інформації для використання в прийняття управлінських маркетингових рішень. Мета кваліфікаційної роботи. Метою даного дослідження є висвітлення основних питань управління маркетингом, які є актуальними на сьогодні, щоб висвітлити основні проблеми та розкрити напрями маркетингу вдосконалення управління конкурентоспроможністю на аграрному підприємстві в умовах постійно мінливого та динамічного бізнесу і маркетингового середовища. Obiektom doslidzhennia ye kontseptsiia zminy systemy marketynhovoho upravlinnia ta pytannia, yaki poviazani zi zminamy v marketynhovomu menedzhmenti, z yakymy sohodni dovodytsia maty spravu ahrarnym pidpryiemstvam, yaki prahnut otrymaty ta zberehty konkurentnu perevahu ta zahalnyi uspikh biznesu na rynku. Predmetom doslidzhennia vystupaiut marketynhovi informatsiini systemy, metody ta protsedury zboru, zberihannia, uporiadkuvannia ta indeksuvannia informatsii dlia vykorystannia v pryiniattia upravlinskykh marketynhovykh rishen. Meta kvalifikatsiinoi roboty. Metoiu danoho doslidzhennia ye vysvitlennia osnovnykh pytan upravlinnia marketynhom, yaki ye aktualnymy na sohodni, shchob vysvitlyty osnovni problemy ta rozkryty napriamy marketynhu vdoskonalennia upravlinnia konkurentospromozhnistiu na ahrarnomu pidpryiemstvi v umovakh postiino minlyvoho ta dynamichnoho biznesu i marketynhovoho seredovyshcha.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectMarketing managementuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectчинники середовищаuk
dc.subjectenvironmental factorsuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectмаркетинговий програмний продуктuk
dc.subjectmarketing software productuk
dc.titleФормування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu ahrarnoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вязовська В.В..pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.