Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Денис Юрійович-
dc.contributor.authorKarnaukh, Denys-
dc.date.accessioned2024-03-21T07:12:15Z-
dc.date.available2024-03-21T07:12:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКарнаух Д. Ю. Удосконалення системи маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Денис Юрійович Карнаух ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9506-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. В умовах постійних змін в сучасному бізнес-середовищі, підприємства повинні систематично удосконалювати свої методи та підходи для забезпечення конкурентоспроможності. Маркетинг, як стратегічна функція, відіграє ключову роль у цьому процесі. Мета дослідження. Основною метою магістерської роботи є розробка та обґрунтування пропозицій щодо удосконалення системи маркетингового управління з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом дослідження є система маркетингового управління підприємства. Предметом дослідження є ідентифікація та розробка нових підходів для підвищення ефективності цієї системи. Aktualnist doslidzhennia. V umovakh postiinykh zmin v suchasnomu biznes-seredovyshchi, pidpryiemstva povynni systematychno udoskonaliuvaty svoi metody ta pidkhody dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti. Marketynh, yak stratehichna funktsiia, vidihraie kliuchovu rol u tsomu protsesi. Meta doslidzhennia. Osnovnoiu metoiu mahisterskoi roboty ye rozrobka ta obgruntuvannia propozytsii shchodo udoskonalennia systemy marketynhovoho upravlinnia z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Obiektom doslidzhennia ye systema marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye identyfikatsiia ta rozrobka novykh pidkhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti tsiiei systemy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова ситема управлінняuk
dc.subjectmarketing management systemuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.titleУдосконалення системи маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia systemy marketynhovoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карнаух Д. Ю..pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.