Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолдун, Єлизавета Геннадіївна-
dc.contributor.authorKoldun, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2024-03-21T08:52:02Z-
dc.date.available2024-03-21T08:52:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолдун Є. Г. Формування іміджу закладу вищої освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Геннадіївна Колдун ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9513-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає процес створення іміджу вищого освітнього закладу. Предметом дослідження є зміст, методики та практики комунікаційних технологій, застосованих для створення іміджу Дніпровського державного аграрно-економічного університету. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування і визначення найбільш ефективних комунікаційних стратегій для позиціонування вищого освітнього закладу. Методи дослідження: монографічний, історичний, системного аналізу, статистико-економічний, абстрактно-логічний, порівняльної оцінки, розрахунково-конструктивне опитування. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses stvorennia imidzhu vyshchoho osvitnoho zakladu. Predmetom doslidzhennia ye zmist, metodyky ta praktyky komunikatsiinykh tekhnolohii, zastosovanykh dlia stvorennia imidzhu Dniprovskoho derzhavnoho ahrarno-ekonomichnoho universytetu. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychne obgruntuvannia i vyznachennia naibilsh efektyvnykh komunikatsiinykh stratehii dlia pozytsionuvannia vyshchoho osvitnoho zakladu. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, istorychnyi, systemnoho analizu, statystyko-ekonomichnyi, abstraktno-lohichnyi, porivnialnoi otsinky, rozrakhunkovo-konstruktyvne opytuvannia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.subjectкомунікативна політикаuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk
dc.subjectcommunication technologiesuk
dc.titleФормування іміджу закладу вищої освіти на основі сучасних комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativeFormuvannia imidzhu zakladu vyshchoi osvity na osnovi suchasnykh komunikatsiinykh tekhnolohiiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колдун Є. Г..pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.