Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеркулова, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorMerkulova, Anastasiia-
dc.date.accessioned2024-03-21T08:56:31Z-
dc.date.available2024-03-21T08:56:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМеркулова А. С. Удосконалення маркетингової системи просування продукції : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Сергіївна Меркулова ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9514-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процеси організації маркетингової системи просування продукції та управління ними у ФОП Ніколаєв М.О. Дніпропетровського району, Дніпропетровської області. Метою кваліфікаційної роботи є визначення сучасних теоретичних основ і методів управління маркетингової системи просування продукції та комунікаціями підприємства їх практичне застосування та розробка напрямів щодо їх удосконалення. Методи дослідження: у роботі використані наступні методи дослідження: системно-структурний, абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень); економіко-статистичний (для характеристики сучасного стану підприємства); монографічний (для узагальнення досвіду розробки маркетингової системи просування продукції); економіко-математичний (для обґрунтування оптимальних рішень при формуванні системи просування продукції). Obiektom doslidzhennia ye protsesy orhanizatsii marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ta upravlinnia nymy u FOP Nikolaiev M.O. Dnipropetrovskoho raionu, Dnipropetrovskoi oblasti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyznachennia suchasnykh teoretychnykh osnov i metodiv upravlinnia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii ta komunikatsiiamy pidpryiemstva yikh praktychne zastosuvannia ta rozrobka napriamiv shchodo yikh udoskonalennia. Metody doslidzhennia: u roboti vykorystani nastupni metody doslidzhennia: systemno-strukturnyi, abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnykh uzahalnen); ekonomiko-statystychnyi (dlia kharakterystyky suchasnoho stanu pidpryiemstva); monohrafichnyi (dlia uzahalnennia dosvidu rozrobky marketynhovoi systemy prosuvannia produktsii); ekonomiko-matematychnyi (dlia obgruntuvannia optymalnykh rishen pry formuvanni systemy prosuvannia produktsii).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрозподіл продукціїuk
dc.subjectproduct distributionuk
dc.subjectмаркетингові системи просуванняuk
dc.subjectmarketing sistems communicationuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectpromoushenuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.titleУдосконалення маркетингової системи просування продукціїuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovoi systemy prosuvannia produktsiiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меркулова А. С..pdf952,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.