Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгіна, Богдана Анатоліївна-
dc.contributor.authorShulhina, Bohdana-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:34:50Z-
dc.date.available2024-03-21T09:34:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШульгіна Б. А. Впровадження цифрових технологій для підтримки та розвитку сільськогосподарських кооперативів : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Богдана Анатоліївна Шульгіна ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження є процеси формування та управління діджитал маркетингом підприємства в сучасних економічних умовах. Предмет дослідження є сукупність теоретично-методологічних та прикладних аспектів з приводу формування системи управління діджитал маркетингом ТОВ «Даломан груп». Метою роботи є вивчення та розробка теоретично-методологічних положень щодо теоретичних основ діджитал маркетингу підприємства, розробка заходів щодо формування ефективної системи управління діджитал маркетингу підприємства. Методи дослідження: Методи системного аналізу, статистичний метод, методи порівняльного та логічного аналізу, метод експертних оцінок, економіко-математичного моделювання. Obiekt doslidzhennia ye protsesy formuvannia ta upravlinnia didzhytal marketynhom pidpryiemstva v suchasnykh ekonomichnykh umovakh. Predmet doslidzhennia ye sukupnist teoretychno-metodolohichnykh ta prykladnykh aspektiv z pryvodu formuvannia systemy upravlinnia didzhytal marketynhom TOV «Daloman hrup». Metoiu roboty ye vyvchennia ta rozrobka teoretychno-metodolohichnykh polozhen shchodo teoretychnykh osnov didzhytal marketynhu pidpryiemstva, rozrobka zakhodiv shchodo formuvannia efektyvnoi systemy upravlinnia didzhytal marketynhu pidpryiemstva. Metody doslidzhennia: Metody systemnoho analizu, statystychnyi metod, metody porivnialnoho ta lohichnoho analizu, metod ekspertnykh otsinok, ekonomiko-matematychnoho modeliuvannia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectдіджитал-маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectsmmuk
dc.subjectsmmuk
dc.subjectефективність функціонуванняuk
dc.subjectoperational efficiencyuk
dc.subjectаналіз конкурентівuk
dc.subjectcompetitive analysisuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.titleВпровадження цифрових технологій для підтримки та розвитку сільськогосподарських кооперативівuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii dlia pidtrymky ta rozvytku silskohospodarskykh kooperatyvivuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульгіна Б. А..pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.