Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519
Назва: Впровадження цифрових технологій для підтримки та розвитку сільськогосподарських кооперативів
Інші назви: Vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohii dlia pidtrymky ta rozvytku silskohospodarskykh kooperatyviv
Автори: Шульгіна, Богдана Анатоліївна
Shulhina, Bohdana
Ключові слова: діджитал-маркетинг
digital marketing
smm
smm
ефективність функціонування
operational efficiency
аналіз конкурентів
competitive analysis
аграрне підприємство
agricultural enterprise
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шульгіна Б. А. Впровадження цифрових технологій для підтримки та розвитку сільськогосподарських кооперативів : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Богдана Анатоліївна Шульгіна ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження є процеси формування та управління діджитал маркетингом підприємства в сучасних економічних умовах. Предмет дослідження є сукупність теоретично-методологічних та прикладних аспектів з приводу формування системи управління діджитал маркетингом ТОВ «Даломан груп». Метою роботи є вивчення та розробка теоретично-методологічних положень щодо теоретичних основ діджитал маркетингу підприємства, розробка заходів щодо формування ефективної системи управління діджитал маркетингу підприємства. Методи дослідження: Методи системного аналізу, статистичний метод, методи порівняльного та логічного аналізу, метод експертних оцінок, економіко-математичного моделювання. Obiekt doslidzhennia ye protsesy formuvannia ta upravlinnia didzhytal marketynhom pidpryiemstva v suchasnykh ekonomichnykh umovakh. Predmet doslidzhennia ye sukupnist teoretychno-metodolohichnykh ta prykladnykh aspektiv z pryvodu formuvannia systemy upravlinnia didzhytal marketynhom TOV «Daloman hrup». Metoiu roboty ye vyvchennia ta rozrobka teoretychno-metodolohichnykh polozhen shchodo teoretychnykh osnov didzhytal marketynhu pidpryiemstva, rozrobka zakhodiv shchodo formuvannia efektyvnoi systemy upravlinnia didzhytal marketynhu pidpryiemstva. Metody doslidzhennia: Metody systemnoho analizu, statystychnyi metod, metody porivnialnoho ta lohichnoho analizu, metod ekspertnykh otsinok, ekonomiko-matematychnoho modeliuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9519
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шульгіна Б. А..pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.