Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкубенко, Юлія Леонідівна-
dc.contributor.authorYakubenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2024-03-21T09:39:39Z-
dc.date.available2024-03-21T09:39:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЯкубенко Ю. Л. Формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юлія Леонідівна Якубенко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 79 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес організаційно-економічних відносини, що виникають в умовах С(Ф)Г «НИВА». Предметом дослідження є система управління агромаркетингом на рівні сільськогосподарського підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці науково-методичних положень та прикладних рекомендацій щодо формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження: монографічний, історичний, системного аналізу, статистико-економічний, абстрактно-логічний, порівняльної оцінки, розрахунково-конструктивне опитування. Obiektom doslidzhennia ye protses orhanizatsiino-ekonomichnykh vidnosyny, shcho vynykaiut v umovakh S(F)H «NYVA». Predmetom doslidzhennia ye systema upravlinnia ahromarketynhom na rivni silskohospodarskoho pidpryiemstva. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v rozrobtsi naukovo-metodychnykh polozhen ta prykladnykh rekomendatsii shchodo formuvannia kompleksu marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, istorychnyi, systemnoho analizu, statystyko-ekonomichnyi, abstraktno-lohichnyi, porivnialnoi otsinky, rozrakhunkovo-konstruktyvne opytuvannia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectагромаркетингuk
dc.subjectagricultural marketinguk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.titleФормування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia kompleksu marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якубенко Ю. Л..pdf780,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.