Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520
Назва: Формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємстві
Інші назви: Formuvannia kompleksu marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi
Автори: Якубенко, Юлія Леонідівна
Yakubenko, Yuliia
Ключові слова: маркетинг
marketing
агромаркетинг
agricultural marketing
система маркетингу
marketing system
маркетингова стратегія
marketing strategy
комплекс маркетингу
marketing complex
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Якубенко Ю. Л. Формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юлія Леонідівна Якубенко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 79 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес організаційно-економічних відносини, що виникають в умовах С(Ф)Г «НИВА». Предметом дослідження є система управління агромаркетингом на рівні сільськогосподарського підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці науково-методичних положень та прикладних рекомендацій щодо формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження: монографічний, історичний, системного аналізу, статистико-економічний, абстрактно-логічний, порівняльної оцінки, розрахунково-конструктивне опитування. Obiektom doslidzhennia ye protses orhanizatsiino-ekonomichnykh vidnosyny, shcho vynykaiut v umovakh S(F)H «NYVA». Predmetom doslidzhennia ye systema upravlinnia ahromarketynhom na rivni silskohospodarskoho pidpryiemstva. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie v rozrobtsi naukovo-metodychnykh polozhen ta prykladnykh rekomendatsii shchodo formuvannia kompleksu marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, istorychnyi, systemnoho analizu, statystyko-ekonomichnyi, abstraktno-lohichnyi, porivnialnoi otsinky, rozrakhunkovo-konstruktyvne opytuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9520
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Якубенко Ю. Л..pdf780,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.