Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Назва: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства
Інші назви: Marketynhove zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva
Автори: Тимченко, Єгор Романович
Tymchenko, Yehor
Ключові слова: інновації
innovation
маркетинг
marketing
інноваційна діяльність
innovation activity
маркетингові заходи
marketing activities
інноваційна стратегія
innovation strategy
інноваційна привабливість
innovation attractiveness
статап
statap
інноваційні ризики
innovation risks
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Тимченко Є. Р. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єгор Романович Тимченко ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає процес управління інноваційною діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних засад та практичних розробок щодо маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні дослідження маркетингових підходів у здійсненні інноваційної діяльності та розробка заходів маркетингового забезпечення інноваційної діяльності. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналіз та синтез, аналітичні показники динаміки та аналітичне вирівнювання, методи статистичного аналізу, метод порівняння, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування управлінських рішень. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses upravlinnia innovatsiinoiu diialnistiu pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia vystupaie sukupnist teoretychnykh zasad ta praktychnykh rozrobok shchodo marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychni doslidzhennia marketynhovykh pidkhodiv u zdiisnenni innovatsiinoi diialnosti ta rozrobka zakhodiv marketynhovoho zabezpechennia innovatsiinoi diialnosti. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analiz ta syntez, analitychni pokaznyky dynamiky ta analitychne vyrivniuvannia, metody statystychnoho analizu, metod porivniannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia upravlinskykh rishen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8911
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимченко Є.Р..pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.