Перегляд зібрання за групою - Автори a4de2f11-e757-4a03-bebb-080f3fe00d27

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 38 до 57 із 58 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Напрями підвищення обробки інформації в системі маркетингових досліджень підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Якубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliia
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2022Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2023Особливості маркетингового підходу при адаптації сільськогосподарських підприємств до перехідних умов господарюванняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Якубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliia
2022Процес формування маркетингової комунікаційної політики підприємства з виробництва соківБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Розробка шляхів адаптації сільськогосподарських підприємств до змін у маркетинговому конкурентному середовищіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Сomplex procedure for implementation of the strategy of competitiveness ensuring of Ukraine’s agrarian sectorHaidai, O.; Гайдай, О.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Saty, L.; Саті, Л.; Bondarchuk, Natalia; Бондарчук, Наталія Володимирівна; Yurchenko, Nataliia; Юрченко, Наталія Іванівна
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Стратегічні напрями формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Формування маркетингової системи збуту продукції аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Квасова, Людмила Сергіївна; Kvasova, Liudmila; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olga
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Формування системи маркетингу аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Шляхи формування екологічно орієнтованого господарювання та системи економічного стимулювання аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Імплементація екологічного маркетингу в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукціїБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia