Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10151
Назва: Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою
Інші назви: Activation of the marketing potential of innovatively oriented enterprises in the system of adaptive management of the agri-food sector
Автори: Федірець, О. В
Fedirets, O.
Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliya
Ключові слова: адаптивне управління
adaptive management
маркетинговий потенціал
marketing potential
інноваційно орієнтовані підприємства
innovation-oriented enterprises
агропродовольча сфера
agro-food sector
система
system
активізація потенціалу
activation of potential
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Федірець О.В., Багорка М.О., Юрченко Н.І. Активізація маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 9. С. 26-32. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10151
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто активізацію маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. Управління адаптивним розвитком агропродовольчої сфери можна вважати відносно самостійним комплексом чітких заходів спрямованих на планування, організацію, регулювання та контроль стратегічних змін. При посиленні рівня конкуренції, та за умов постійного пошуку оптимальної ринкової позиції, управління розвитком суб'єкту господарювання потребує розробки та впровадження ефективних управлінських рішень стратегічного характеру, які мають забезпечити прогресивні зміни зовнішнього та внутрішнього середовища суб'єкту господарювання; характеризуються достатнім рівнем гнучкості стосовно постійних змін умов функціонування, та спроможні забезпечити швидку адаптацію до активізації маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств, зокрема агропродовольчої сфери. Таким чином, окреслюючи перспективи розвитку агропродовольчої сфери України, треба орієнтуватися на його конкурентні переваги на ринках продовольства, адже відомо, що світовий попит на аграрну продукцію буде зростати. Передусім доцільною буде пропозиція підвищення ефективності державної підтримки аграрного сектору економіки з метою формування сприятливих умов для реалізації потенціалу його зростання, зміцнення матеріально-технічної бази, а також здобуття конкурентних переваг на світових ринках. Для виконання вищезазначеної місії є потреба у здійсненні адаптивної фінансової політики, спрямованої на державне фінансування та стимулювання сільськогосподарських товаровиробників. При цьому, обов'язково необхідно мати на увазі, що у сучасному глобалізованому світі ефективно реалізувати свої об'єктивні переваги аграрного виробництва Україна зможе тільки дотримуючись єдності економічних, соціальних та екологічних інтересів суспільства завдяки активізації маркетингового потенціалу інноваційно орієнтованих підприємств в системі адаптивного управління агропродовольчою сферою. The article examines the activation of the marketing potential of innovatively oriented enterprises in the system of adaptive management of the agro-food sector. Management of the adaptive development of the agro-food sector can be considered a relatively independent complex of clear measures aimed at planning, organization, regulation and control of strategic changes. When the level of competition increases, and under the conditions of a constant search for an optimal market position, management of the development of a business entity requires the development and implementation of effective management decisions of a strategic nature, which should ensure progressive changes in the external and internal environment of the business entity; are characterized by a sufficient level of flexibility in relation to constant changes in operating conditions, and are able to ensure quick adaptation to the activation of the marketing potential of innovatively oriented enterprises, in particular in the agri-food sector. Thus, outlining the prospects for the development of the agri-food sector of Ukraine, it is necessary to focus on its competitive advantages in the food markets, because it is known that the world demand for agricultural products will grow. First of all, it would be advisable to propose increasing the effectiveness of state support for the agricultural sector of the economy in order to create favorable conditions for realizing its growth potential, strengthening the material and technical base, as well as gaining competitive advantages on world markets. To fulfill the above-mentioned mission, there is a need to implement an adaptive financial policy aimed at state financing and stimulation of agricultural producers. At the same time, it is absolutely necessary to keep in mind that in the modern globalized world, Ukraine will be able to effectively realize its objective advantages of agricultural production only by adhering to the unity of economic, social and ecological interests of society thanks to the activation of the marketing potential of innovatively oriented enterprises in the system of adaptive management of the agri-food sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): URL:https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/3633/3668
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10151
ISSN: ISSN 2306-6814
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.