Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSheypak, Kateryna-
dc.contributor.authorШейпак, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-07T12:26:40Z-
dc.date.available2024-11-07T12:26:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationSheypak K. Trends in reforming teaching methods English language in non-language universities / K. Sheypak // Сучасна педагогiка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2024. – C. 123-130. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10588-
dc.description.abstractNew requirements for specialist language training foresee the improvement of language education quality in higher schools. Solving this problem we see in the reformation the methods of foreign language teaching in non-linguistic universities, in particular, the development, realization and implementation the explicative-communicative approach to language teaching practice in higherschool. Organization of self-study work using multimedia means is considered in this article as a factor of educational process intensification, an attempt to optimize the process of learning a foreign language. Explication and communicative method of language teaching; linguistic competence; fundamentalization of language education; multimedia; explicator; principle of philologization. Нові вимоги до мовної підготовки фахівців передбачають підвищення якості мовної освіти у вищій школі. Вирішення цієї проблеми вбачаємо в реформуванні методики викладання іноземних мов у нелінгвістичних ВНЗ, зокрема у розвитку, реалізації та впровадженні експлікативно-комунікативного підходу до практики викладання мови у вищій школі. Організація самостійної роботи з використанням мультимедійних засобів розглядається в даній статті як фактор інтенсифікації навчального процесу, спроба оптимізувати процес вивчення іноземної мови. Експлікаційно-комунікативний метод навчання мови; лінгвістична компетенція; фундаменталізація мовної освіти; мультимедіа; експлікатор; принцип філологізації.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjecttechnologiesuk
dc.subjectтехнологiïuk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectforeign sourcesuk
dc.subjectзарубiжнi джерелаuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectосвiтаuk
dc.titleTrends in reforming teaching methods English language in non-language universities.uk
dc.title.alternativeТенденцiï реформування методики навчання англiйськоï мови в немовних ВНЗuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2024 ДДАЕУ.pdf1,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.