Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1059
Назва: Застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ
Інші назви: Application of interactive training technologies at seminars by teachers of the Department of Philosophy, Sociology and History of DSAEU
Автори: Чернікова, Наталія Семенівна
Chernikova, Nataliia
Ключові слова: інтерактивні технології
interactive technology
інтеракція
interaction
семінарське заняття
seminar
дискусія
discussion
дебати
debates,
кейс-метод
case study
рольова гра
role play
ділова гра
role play
Дата публікації: 2017
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет. Кафедра філософії, соціології та історії
Бібліографічний опис: Чернікова Н. С. Застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ / Н. С. Чернікова // Університет – центр формування духовності, патріотизму та інтелігентності (95-річчю ДДАЕУ присвяч.) : матеріали регіон. наук.-практ. конф. / МОН України, ДДАЕУ, Кафедра філософії, соціології та історії ; редкол. : А. С. Кобець (відп. ред.) [та ін.]. – Дніпро: ТОВ «ДСГ-Принт», 2017. – Вип. 7. – С. 240-246. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1059
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості застосування інтерактивних технологій навчання на семінарських заняттях із соціально-гуманітарних дисциплін викладачами кафедри філософії, соціології та історії ДДАЕУ. Особлива увага приділяється аналізу методів навчання у дискусії, навчання у грі, кейс-методу, умовам їх ефективного застосування та поєднання із традиційними методами навчання. The article deals with the application of interactive technologies on seminar trainings by teachers of the Faculty of philosophy, sociology and history, DSAEU. Special attention is pointed to the analysis of teaching methods in the discussion, in the game, the case study & to the conditions of their effective application and combination with traditional learning methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1059
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf768,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.