Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStukalo, Olena-
dc.contributor.authorСтукало, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorPogrebnaya, Viktoriya-
dc.contributor.authorПогребна, Вікторія-
dc.contributor.authorValuieva, Iia-
dc.contributor.authorВалуєва, Ія-
dc.contributor.authorChumak, Tetyana-
dc.contributor.authorЧумак, Тетяна-
dc.contributor.authorYeskova, Kateryna-
dc.contributor.authorЄськова, Катерина-
dc.date.accessioned2024-12-05T07:19:36Z-
dc.date.available2024-12-05T07:19:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationStukalo O., Pogrebnaya V., Valuieva I., Chumak T., Yeskova K. Communication aspect of language and professional training of specialists. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. The Czech Republic. 2024. Vol. 14. Issue 2, Special Issue XLIII. P. 99-103. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759uk
dc.identifier.issnISSN 1804-7890 ISSN 2464-6733 (Online)-
dc.identifier.urihttps://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140243/papers/A_18.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759-
dc.description.abstractThe relevance of this study is determined by changes in modern professional and pedagogical issues, as well as the need to implement the ideas of modernizing the professional language education of a future specialist in the field of linguistics and intercultural communication and, in particular, the need to clarify the specific characteristics of professionally oriented language education at a university in accordance with specificity of the graduate’s specialty. Based on a competence approach paradigm, educational vectors and technologies are considered to show the possibilities of achieving synergy effect in seamless integration of language and professional education, on the example of STEM field. Актуальність даного дослідження зумовлена змінами сучасної професійно-педагогічної проблематики, а також необхідністю реалізації ідей модернізації професійної мовної освіти майбутнього фахівця в галузі лінгвістики та міжкультурної комунікації та, зокрема, необхідністю з’ясувати особливості професійно орієнтованої мовної освіти у ВНЗ відповідно до специфіки спеціальності випускника. На основі парадигми компетентнісного підходу розглядаються освітні вектори та технології, щоб показати можливості досягнення ефекту синергії в бездоганній інтеграції мовної та професійної освіти на прикладі галузі STEM.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherMAGNANIMITAS Assnuk
dc.subjectcommunication aspectuk
dc.subjectкомунікаційний аспектuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectSTEMuk
dc.subjectSTEMuk
dc.subjectsynergyuk
dc.subjectсинергіяuk
dc.subjectscience communicationuk
dc.subjectнаукове спілкуванняuk
dc.titleCommunication aspect of language and professional training of specialistsuk
dc.title.alternativeКомунікаційний аспект мовно-професійної підготовки спеціалістівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_18.pdf326,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.