Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759
Назва: Communication aspect of language and professional training of specialists
Інші назви: Комунікаційний аспект мовно-професійної підготовки спеціалістів
Автори: Stukalo, Olena
Стукало, Олена Анатоліївна
Pogrebnaya, Viktoriya
Погребна, Вікторія
Valuieva, Iia
Валуєва, Ія
Chumak, Tetyana
Чумак, Тетяна
Yeskova, Kateryna
Єськова, Катерина
Ключові слова: communication aspect
комунікаційний аспект
education
освіта
communicative competence
комунікативна компетентність
STEM
STEM
synergy
синергія
science communication
наукове спілкування
Дата публікації: 2024
Видавництво: MAGNANIMITAS Assn
Бібліографічний опис: Stukalo O., Pogrebnaya V., Valuieva I., Chumak T., Yeskova K. Communication aspect of language and professional training of specialists. AD ALTA: Journal of interdisciplinary research. The Czech Republic. 2024. Vol. 14. Issue 2, Special Issue XLIII. P. 99-103. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759
Короткий огляд (реферат): The relevance of this study is determined by changes in modern professional and pedagogical issues, as well as the need to implement the ideas of modernizing the professional language education of a future specialist in the field of linguistics and intercultural communication and, in particular, the need to clarify the specific characteristics of professionally oriented language education at a university in accordance with specificity of the graduate’s specialty. Based on a competence approach paradigm, educational vectors and technologies are considered to show the possibilities of achieving synergy effect in seamless integration of language and professional education, on the example of STEM field. Актуальність даного дослідження зумовлена змінами сучасної професійно-педагогічної проблематики, а також необхідністю реалізації ідей модернізації професійної мовної освіти майбутнього фахівця в галузі лінгвістики та міжкультурної комунікації та, зокрема, необхідністю з’ясувати особливості професійно орієнтованої мовної освіти у ВНЗ відповідно до специфіки спеціальності випускника. На основі парадигми компетентнісного підходу розглядаються освітні вектори та технології, щоб показати можливості досягнення ефекту синергії в бездоганній інтеграції мовної та професійної освіти на прикладі галузі STEM.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140243/papers/A_18.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10759
ISSN: ISSN 1804-7890 ISSN 2464-6733 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_18.pdf326,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.