Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorDobryden, Oxana-
dc.contributor.authorЩепова, Діана Романівна-
dc.contributor.authorShchepova, Diana-
dc.contributor.authorКолднов, Ярослав Вікторович-
dc.contributor.authorKoldunov, Jaroslav-
dc.date.accessioned2025-01-15T03:41:48Z-
dc.date.available2025-01-15T03:41:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДобридень О. В. Основні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищі / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Перспективи та інновації науки. – 2024. – №5(39). – С. 189-198. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855uk
dc.identifier.issnISSN 2786-4952 Online-
dc.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/240-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищі на підставі аналізу провідних чинників вмотивування студентської молоді до усвідомленого дотримання норм здоров’язбережувальної культури. Стверджується, що будь-які навчально-виховні заходи із залучення студентів до здорового способу життя не матимуть ефективних стійких результатів і носитимуть характер розважальних, якщо світоглядне позиціонування студента не спиратиметься на свідоме здоров’язбережувальне самовизначення. Пропонується розглядати здоров’язбережувальне самовизначення як усвідомлену потребу у психічній і фізіологічній життєстійкості з подальшим формуванням першорядного опорного алгоритму здоров’язбережувальної поведінки. Наголошується, що стартові мотиви здоров’язбережувального самовизначення студентської молоді необхідно розглядати крізь призму професійноорієнтованих, естетичних, іміджевих, релігійних, етичних і духовно-інтелектуальних смислів. Звернено увагу на те, що стартові мотиви здоров’язбережувального самовизначення мають спонукаючу і сенсоутворюючу природу. - The article examines the primary factors contributing to the activation of health-preserving self-determination among individuals in the student environment, drawing upon an analysis of the key motivators influencing student adherence to health-preserving cultural norms. It argues that educational endeavors targeting student engagement in healthy lifestyles will lack sustained effectiveness and be merely entertaining unless students' worldview is rooted in conscious health-preserving self-determination. It is proposed to consider health-preserving self-determination as a conscious need for mental and physiological vitality, leading to the subsequent development of a primary reference algorithm for health-preserving behavior. It is emphasized that the initial motives driving health-preserving selfdetermination in student youth must be viewed through the lenses of professionallyoriented, aesthetic, image-based, religious, ethical, and spiritual-intellectual meanings. Attention is drawn to the motivating and sense-creating nature of the initial motives behind health-preserving self-determination.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ Україниuk
dc.subjectздоров’язбережувальне самовизначенняuk
dc.subjecthealth-preserving self-determinationuk
dc.subjectздоров’язбережувальна культураuk
dc.subjecthealth-preserving cultureuk
dc.subjectцілісність особистостіuk
dc.subjectpersonal integrityuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectself-realizationuk
dc.subjectсамоорганізаційний потенціалuk
dc.subjectself-organizational potentialuk
dc.subjectздоров’язбережувальна мотиваціяuk
dc.subjecthealth-preserving motivationuk
dc.subjectстудентське середовищеuk
dc.subjectstudent environmentuk
dc.titleОсновні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищіuk
dc.title.alternativeThe main factors for activation of health-preserving self-determination of the personality in the student environmentuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-5(39)-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1.pdf3,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.