Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добридень, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dobryden, Oxana | - |
dc.contributor.author | Щепова, Діана Романівна | - |
dc.contributor.author | Shchepova, Diana | - |
dc.contributor.author | Колднов, Ярослав Вікторович | - |
dc.contributor.author | Koldunov, Jaroslav | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T03:41:48Z | - |
dc.date.available | 2025-01-15T03:41:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Добридень О. В. Основні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищі / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Перспективи та інновації науки. – 2024. – №5(39). – С. 189-198. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4952 Online | - |
dc.identifier.uri | http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/240 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10855 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищі на підставі аналізу провідних чинників вмотивування студентської молоді до усвідомленого дотримання норм здоров’язбережувальної культури. Стверджується, що будь-які навчально-виховні заходи із залучення студентів до здорового способу життя не матимуть ефективних стійких результатів і носитимуть характер розважальних, якщо світоглядне позиціонування студента не спиратиметься на свідоме здоров’язбережувальне самовизначення. Пропонується розглядати здоров’язбережувальне самовизначення як усвідомлену потребу у психічній і фізіологічній життєстійкості з подальшим формуванням першорядного опорного алгоритму здоров’язбережувальної поведінки. Наголошується, що стартові мотиви здоров’язбережувального самовизначення студентської молоді необхідно розглядати крізь призму професійноорієнтованих, естетичних, іміджевих, релігійних, етичних і духовно-інтелектуальних смислів. Звернено увагу на те, що стартові мотиви здоров’язбережувального самовизначення мають спонукаючу і сенсоутворюючу природу. - The article examines the primary factors contributing to the activation of health-preserving self-determination among individuals in the student environment, drawing upon an analysis of the key motivators influencing student adherence to health-preserving cultural norms. It argues that educational endeavors targeting student engagement in healthy lifestyles will lack sustained effectiveness and be merely entertaining unless students' worldview is rooted in conscious health-preserving self-determination. It is proposed to consider health-preserving self-determination as a conscious need for mental and physiological vitality, leading to the subsequent development of a primary reference algorithm for health-preserving behavior. It is emphasized that the initial motives driving health-preserving selfdetermination in student youth must be viewed through the lenses of professionallyoriented, aesthetic, image-based, religious, ethical, and spiritual-intellectual meanings. Attention is drawn to the motivating and sense-creating nature of the initial motives behind health-preserving self-determination. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальне самовизначення | uk |
dc.subject | health-preserving self-determination | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна культура | uk |
dc.subject | health-preserving culture | uk |
dc.subject | цілісність особистості | uk |
dc.subject | personal integrity | uk |
dc.subject | самореалізація | uk |
dc.subject | self-realization | uk |
dc.subject | самоорганізаційний потенціал | uk |
dc.subject | self-organizational potential | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна мотивація | uk |
dc.subject | health-preserving motivation | uk |
dc.subject | студентське середовище | uk |
dc.subject | student environment | uk |
dc.title | Основні фактори активізації здоров’язбережувального самовизначення особистості у студентському середовищі | uk |
dc.title.alternative | The main factors for activation of health-preserving self-determination of the personality in the student environment | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-5(39) | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 1.pdf | 3,44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.