Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолоділова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorSolodilova, Olena-
dc.date.accessioned2025-01-17T06:15:58Z-
dc.date.available2025-01-17T06:15:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСолоділова О. Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО / О. Солоділова // Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Кам’янське, 1-2 черв. 2023 р.) / Дніпровський держ. технічний ун-т. – Кам’янське, 2023. – С. 119-121. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867-
dc.description.abstractВикористання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності дають змогу викладачу-куратору організувати пізнавальну діяльність студентів через залучення їх до індивідуальної роботи та роботи у колективі (малій групі), що сприятиме саморозвитку та самоосвіті студента. Виховні заходи у колаборації (співробітництві) передбачають спільне виконання роботи, у результаті якої студенти разом опановують спілкування один з одним в складі академічної групи, здійснюють власне процес самовдосконалення. З метою діагностики особистих якостей студента та переліку проблем, які можуть його хвилювати, можна також використовувати анонімне анкетування. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u vykhovnii diialnosti daiut zmohu vykladachu-kuratoru orhanizuvaty piznavalnu diialnist studentiv cherez zaluchennia yikh do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi (malii hrupi), shcho spryiatyme samorozvytku ta samoosviti studenta. Vykhovni zakhody u kolaboratsii (spivrobitnytstvi) peredbachaiut spilne vykonannia roboty, u rezultati yakoi studenty razom opanovuiut spilkuvannia odyn z odnym v skladi akademichnoi hrupy, zdiisniuiut vlasne protses samovdoskonalennia. Z metoiu diahnostyky osobystykh yakostei studenta ta pereliku problem, yaki mozhut yoho khvyliuvaty, mozhna takozh vykorystovuvaty anonimne anketuvannia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний технічний університетuk
dc.subjectвикористання технологій дистанційного навчанняuk
dc.subjectvykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchanniauk
dc.subjectзалучення студентів до індивідуальної роботи та роботи у колективі процес самовдосконаленняuk
dc.subjectzaluchennia studentiv do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi protses samovdoskonalenniauk
dc.titleВикористання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВОuk
dc.title.alternativeThe use of distance learning technologies in the educational activities of higher education institutions.uk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези1.pdf465,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.