Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Солоділова, Олена Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Solodilova, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T06:15:58Z | - |
dc.date.available | 2025-01-17T06:15:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Солоділова О. Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО / О. Солоділова // Розвиток основних напрямів соціогуманітарних наук: проблеми та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Кам’янське, 1-2 черв. 2023 р.) / Дніпровський держ. технічний ун-т. – Кам’янське, 2023. – С. 119-121. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10867 | - |
dc.description.abstract | Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності дають змогу викладачу-куратору організувати пізнавальну діяльність студентів через залучення їх до індивідуальної роботи та роботи у колективі (малій групі), що сприятиме саморозвитку та самоосвіті студента. Виховні заходи у колаборації (співробітництві) передбачають спільне виконання роботи, у результаті якої студенти разом опановують спілкування один з одним в складі академічної групи, здійснюють власне процес самовдосконалення. З метою діагностики особистих якостей студента та переліку проблем, які можуть його хвилювати, можна також використовувати анонімне анкетування. Vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia u vykhovnii diialnosti daiut zmohu vykladachu-kuratoru orhanizuvaty piznavalnu diialnist studentiv cherez zaluchennia yikh do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi (malii hrupi), shcho spryiatyme samorozvytku ta samoosviti studenta. Vykhovni zakhody u kolaboratsii (spivrobitnytstvi) peredbachaiut spilne vykonannia roboty, u rezultati yakoi studenty razom opanovuiut spilkuvannia odyn z odnym v skladi akademichnoi hrupy, zdiisniuiut vlasne protses samovdoskonalennia. Z metoiu diahnostyky osobystykh yakostei studenta ta pereliku problem, yaki mozhut yoho khvyliuvaty, mozhna takozh vykorystovuvaty anonimne anketuvannia. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний технічний університет | uk |
dc.subject | використання технологій дистанційного навчання | uk |
dc.subject | vykorystannia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia | uk |
dc.subject | залучення студентів до індивідуальної роботи та роботи у колективі процес самовдосконалення | uk |
dc.subject | zaluchennia studentiv do indyvidualnoi roboty ta roboty u kolektyvi protses samovdoskonalennia | uk |
dc.title | Використання технологій дистанційного навчання у виховній діяльності ЗВО | uk |
dc.title.alternative | The use of distance learning technologies in the educational activities of higher education institutions. | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези1.pdf | 465,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.