Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Лариса Анатоліївна-
dc.contributor.authorIlchenko, Larуsa-
dc.contributor.authorЧонгова, Аліна Сергіївна-
dc.contributor.authorChonhova, Alina-
dc.date.accessioned2025-03-21T11:12:12Z-
dc.date.available2025-03-21T11:12:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІльченко Л. А. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчання / Ільченко Л. А., Чонгова А. С. // Навчально-науковий інститут природничих і аграрних наук: Дні науки – 2024 : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Миргород, 24-25 квітня, 202). - Полтава : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2024.- С. 176 - 177. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496uk
dc.identifier.issnISBN 978-617-8352-37-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11496-
dc.description.abstractПравильно організована самостійна робота здобувачів вищої освіти – це вибір методів активного навчання, мета якого – якість. Саме тому ця діяльність займає чільне місце в сучасній вищій освіті й потребує постійного вдосконалення та уваги (Воєвідко, 2016, с. 27). Н. Волкова та К. Устименко (2016, с. 161) трактують самостійну роботу «як …провідну форму організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів», яка, в свою чергу, має визначену структуру: мотиви, мету, способи, зовнішні чинники (Шевчук та ін., 2018). А впровадження технологій дистанційного навчання не лише змінює уявлення про самостійну роботу студентів (СРС) в Дніпровському державному аграрно-економічному університеті (ДДАЕУ), а й забезпечує більш якісний рівень її організації, особливо, під час воєнного стану. Pravylno orhanizovana samostiina robota zdobuvachiv vyshchoi osvity – tse vybir metodiv aktyvnoho navchannia, meta yakoho – yakist. Same tomu tsia diialnist zaimaie chilne mistse v suchasnii vyshchii osviti y potrebuie postiinoho vdoskonalennia ta uvahy (Voievidko, 2016, s. 27). N. Volkova ta K. Ustymenko (2016, s. 161) traktuiut samostiinu robotu «iak …providnu formu orhanizatsii samostiinoi navchalnoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv», yaka, v svoiu cherhu, maie vyznachenu strukturu: motyvy, metu, sposoby, zovnishni chynnyky (Shevchuk ta in., 2018). A vprovadzhennia tekhnolohii dystantsiinoho navchannia ne lyshe zminiuie uiavlennia pro samostiinu robotu studentiv (SRS) v Dniprovskomu derzhavnomu ahrarno-ekonomichnomu universyteti (DDAEU), a y zabezpechuie bilsh yakisnyi riven yii orhanizatsii, osoblyvo, pid chas voiennoho stanu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»;uk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectdistance educationuk
dc.subjectсамостійна навчальна діяльність здобувачаuk
dc.subjectindependent educational activity of the acquireruk
dc.subjectлісові смугиuk
dc.subjectforest stripsuk
dc.subjectсистема Moodleuk
dc.subjectMoodle systemuk
dc.titleОрганізація самостійної роботи здобувачів вищої освіти з дисципліни «Лісова меліорація» за технологіями дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativeOrganization of independent work of students of higher education in the discipline "Forest reclamation" using distance learning technologiesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf584,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.