Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPiddubtseva, Olga-
dc.contributor.authorПіддубцева, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorLavrynets, Yana-
dc.contributor.authorЛавринець, Яна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-03-28T08:32:10Z-
dc.date.available2025-03-28T08:32:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPiddubtseva O. Die Verwendung der interaktiven Technologien im Deutschunterricht / O. I. Piddubtseva, Ya. O. Lavrynets // Сучасна педагогіка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2024. – С. 87- 94. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11527uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11527-
dc.description.abstracthe article examines the question of the use of interactive technologies in the German classroom, which was also the aim of our study. In order to achieve this goal, various theoretical research methods were used: Analysis, Comparison, Observation and Synthesis. It was found that the use of interactive technologies in foreign language teaching at universities is quite promising. It was found that interactive learning contributes to the development of a university student's personality and improves the quality of education in general. The article argues that role-playing, case-study, brainstorming and the project method are effective interactive learning technologies in higher agricultural higher education institutions. The authors explain the novelty and practical significance of the problem studied. У статті розглядається питання використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови, що також було метою нашого дослідження. Для досягнення поставленої мети були використані різні теоретичні методи дослідження: Аналіз, порівняння, спостереження та синтез. З'ясовано, що використання інтерактивних технологій у викладанні іноземної мови в університетах є досить перспективним. З'ясовано, що інтерактивне навчання сприяє розвитку особистості студента університету та підвищує якість освіти в цілому. У статті стверджується, що рольові ігри, кейс-стаді, мозковий штурм та метод проектів є ефективними технологіями інтерактивного навчання у вищих аграрних закладах вищої освіти. Автори пояснюють новизну та практичну значущість досліджуваної проблеми.uk
dc.language.isodeuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectInteractivityuk
dc.subjectінтерактивністьuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectGerman languageuk
dc.subjectнімецька моваuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectagricultural higher education institutionsuk
dc.subjectаграрні вищі навчальні закладиuk
dc.titleUse of interactive technologies in German lessonsuk
dc.title.alternativeВикористання інтерактивних технологій на уроках німецької мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf439,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.