Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБельц, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorBelts, Olga-
dc.contributor.authorСахно, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorSakhno, Vyacheslav-
dc.contributor.authorДьяченко, Ніна Костянтинівна-
dc.contributor.authorDyachenko, Nina-
dc.date.accessioned2025-04-26T04:41:58Z-
dc.date.available2025-04-26T04:41:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБельц О. О. Взаємодія маркетингу і логістики в аграр-них підприємствах / О. О. Бельц, В. М. Сахно, Н. К. Дьяченко // Молоді вчені 2023 – від теорії до практики : XІІІ Всеукр. конф. молодих вчених (Дніпро, 23 берез. 2023 р.) / УДУНТ. – Дніпро : Журфонд, 2023. – С. 72-76. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742uk
dc.identifier.isbnISBN 978-966-934-399-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11742-
dc.description.abstractВ даній роботі розкрито сутність поєднання маркетингової та логістичної діяльності для формування конкурентної переваги в системи правління конкуренто спроможнім підприємством. Розглянуто механізм формування маркетингово-орієнтованої логістичної інтерактивної системи. Взаємодія маркетингу та логістики в розрізі 4P маркетингу. This work reveals the essence of the combination of marketing and logistics activities for the formation of a competitive advantage in the management system of a competitive enterprise. The mechanism of formation of a marketing-oriented logistics interactive system is considered. Interaction of marketing and logistics in terms of 4P marketing.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУкраїнський державний університет науки і технологійuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectконкурентоспроможне підприємствоuk
dc.subjectcompetitive enterpriseuk
dc.subjectланцюги правлінняuk
dc.subjectchains of commanduk
dc.subjectінструменти маркетингу та логістикиuk
dc.subjectmarketing and logistics toolsuk
dc.subjectуправління аграрним підприємствомuk
dc.subjectagricultural enterprise managementuk
dc.titleВзаємодія маркетингу і логістики в аграрних підприєм-ствахuk
dc.title.alternativeInteraction of marketing and logistics in agricultural enter-prisesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра селекції і насінництва. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_(2)-Сахно_Дніпро_ Молоді вчені 2023 - від теорії до практики.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.