Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтасюк, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorStasiuk, Tetyana-
dc.contributor.authorТурчак, Олена-
dc.contributor.authorTurchak, Olena-
dc.date.accessioned2025-09-10T14:41:11Z-
dc.date.available2025-09-10T14:41:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтасюк Т. В., Турчак О.М. (2024). Особистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Проблеми підготовки сучасного вчителя. (2(30)), 101–107. – Режим доступу . https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503uk
dc.identifier.issnISSN 2307-4914-
dc.identifier.urihttp://psv.udpu.edu.ua/article/view/314024-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12503-
dc.description.abstractСтаття висвітлює проблему особистості фахівця в корпоративній культурі та фаховому спілкуванні. Зокрема, охарактеризовано якості, що впливають на формування особистості фахівця: почуття совісті, обов’язку, відповідальності, честі, чесності, ввічливості, тактовності, поваги; установлено кореляційні зв’язки між цінностями людини, її самосвідомістю й самооцінкою та професійною діяльністю; розглянуто питання професійних якостей, здібностей, умінь та навичок, потреб, мотивів і цілей особистості та зумовленості професійного спілкування цими категоріями. Дослідження аналізує також механізми спілкування в професійному колективі в різних ситуаціях. The article highlights the problem of the personality of a specialist in corporate culture and professional communication. In particular, the qualities that influence the formation of a specialist's personality are characterized: a sense of conscience, duty, responsibility, honor, honesty, politeness, tact, respect; correlations between a person's values, their self-awareness and self-esteem and professional activities are established; the issues of professional qualities, abilities, skills and abilities, needs, motives and goals of the individual and the conditioning of professional communication by these categories are considered. The study also analyzes the mechanisms of communication in a professional team in various situations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.subjectособистість професіоналаuk
dc.subjectprofessional personalityuk
dc.subjectморальна свідомістьuk
dc.subjectmoral consciousnessuk
dc.subjectціннісна свідомістьuk
dc.subjectvalue consciousness;uk
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk
dc.subjectprofessional self-awarenessuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectпрофесійна самооцінкаuk
dc.subjectprofessional self-esteemuk
dc.titleОсобистість професіонала у корпоративній культурі та фаховому спілкуванніuk
dc.title.alternativeThe personality of a professional in corporate culture and professional communicationuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.314024-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.