Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorDobryden, Oxana-
dc.contributor.authorЩепова, Діана Романівна-
dc.contributor.authorShchepova, Diana-
dc.contributor.authorКолдунов, Ярослав Вікторович-
dc.contributor.authorKoldunov, Yaroslav-
dc.date.accessioned2025-09-23T13:19:51Z-
dc.date.available2025-09-23T13:19:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДобридень О. В. Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка». – 2025. – № 5(35). – С. 1091-1099. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588uk
dc.identifier.issnISSN 2786-6300 Print-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588-
dc.description.abstractУ статті аналізується дуалістична природа інформаційного суспільства в контексті його впливу на формування соціокультурної самоідентифікації студентської молоді, досліджуються основні фактори ризиків інформаційного суспільства, які можуть стати причиною трансформації або викривлення світоглядних переконань молодої людини; означаються перспективи щодо можливостей освітнього середовища у подоланні викликів інформаційної цивілізації. Звернено увагу на те, що однією з базових потреб людини є спілкування, яке внаслідок різних обставин не завжди може бути насиченим і гармонійним. За допомогою сучасних гаджетів відбувається спотворення сприйняття дійсності, коли виникає ілюзія повноцінного спілкування з великою кількістю друзів і приходить оманливе відчуття перебування у вирії подій. - This article examines the dualistic nature of the information society and its influence on the formation of sociocultural self-identification among student Актуальні питання у сучасній науці № 5(35) 2025 1093 youth. It explores the key risk factors within the information society that may lead to the transformation or distortion of young people's worldview beliefs and highlights the potential of the educational environment in addressing the challenges posed by the information age. The article emphasizes that the contradictions inherent in the phenomena and processes within the information society require ongoing scientific and practical reflection on models for constructing and transforming youth sociocultural identity in response to contemporary challenges. These challenges form the basis for addressing modern societal issues.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи"uk
dc.subjectсоціокультурна самоідентифікаціяuk
dc.subjectsociocultural self-identificationuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectstudent youthuk
dc.subjectінформаційна цивілізаціяuk
dc.subjectinformation civilizationuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectсамоорганізаційний потенціалuk
dc.subjectself-organizational potentialuk
dc.titleСоціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективиuk
dc.title.alternativeSociocultural self-identification of student youth in the context of the challenges of the information civilization: problems and prospectsuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-6300-2025-5(35)-1091-1099-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf9,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.