Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Добридень, Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Dobryden, Oxana | - |
dc.contributor.author | Щепова, Діана Романівна | - |
dc.contributor.author | Shchepova, Diana | - |
dc.contributor.author | Колдунов, Ярослав Вікторович | - |
dc.contributor.author | Koldunov, Yaroslav | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-23T13:19:51Z | - |
dc.date.available | 2025-09-23T13:19:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Добридень О. В. Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи / О. В. Добридень, Д. Р. Щепова, Я. В. Колдунов // Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка». – 2025. – № 5(35). – С. 1091-1099. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6300 Print | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12588 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується дуалістична природа інформаційного суспільства в контексті його впливу на формування соціокультурної самоідентифікації студентської молоді, досліджуються основні фактори ризиків інформаційного суспільства, які можуть стати причиною трансформації або викривлення світоглядних переконань молодої людини; означаються перспективи щодо можливостей освітнього середовища у подоланні викликів інформаційної цивілізації. Звернено увагу на те, що однією з базових потреб людини є спілкування, яке внаслідок різних обставин не завжди може бути насиченим і гармонійним. За допомогою сучасних гаджетів відбувається спотворення сприйняття дійсності, коли виникає ілюзія повноцінного спілкування з великою кількістю друзів і приходить оманливе відчуття перебування у вирії подій. - This article examines the dualistic nature of the information society and its influence on the formation of sociocultural self-identification among student Актуальні питання у сучасній науці № 5(35) 2025 1093 youth. It explores the key risk factors within the information society that may lead to the transformation or distortion of young people's worldview beliefs and highlights the potential of the educational environment in addressing the challenges posed by the information age. The article emphasizes that the contradictions inherent in the phenomena and processes within the information society require ongoing scientific and practical reflection on models for constructing and transforming youth sociocultural identity in response to contemporary challenges. These challenges form the basis for addressing modern societal issues. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи" | uk |
dc.subject | соціокультурна самоідентифікація | uk |
dc.subject | sociocultural self-identification | uk |
dc.subject | студентська молодь | uk |
dc.subject | student youth | uk |
dc.subject | інформаційна цивілізація | uk |
dc.subject | information civilization | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | educational environment | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | самоорганізаційний потенціал | uk |
dc.subject | self-organizational potential | uk |
dc.title | Соціокультурна самоідентифікація студентської молоді у світлі викликів інформаційної цивілізації: проблеми та перспективи | uk |
dc.title.alternative | Sociocultural self-identification of student youth in the context of the challenges of the information civilization: problems and prospects | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.52058/2786-6300-2025-5(35)-1091-1099 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3.pdf | 9,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.