Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернікова, Наталія Семенівна-
dc.contributor.authorChernikova, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-09-24T05:55:03Z-
dc.date.available2025-09-24T05:55:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧернікова Н. С. Кліпове мислення як виклик для викладання гуманітарних дисциплін / Н. С. Чернікова // Future of Work: Technological, Generational and Social Shifts : Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference, (Dnipro, May 1-2, 2025} / FOP Marenichenko V.V. – Dnipro, Ukraine, 2025. – С. 202-205. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12603uk
dc.identifier.isbnISBN 978-617-8293-46-8-
dc.identifier.issnISSN 2664-4819 (Online)-
dc.identifier.urihttp://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2025/05/Conference-Proceedings-May-1-2-2025.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12603-
dc.description.abstractСтаття присвячена феномену «кліпового» мислення як форми сприйняття навколишньої дійсності за допомогою різноманітного, мозаїчного, фрагментарного сприйняття інформації. Розглянуто позитивні та негативні сторони кліпового мислення, позначено специфіку його врахування в процесі викладання гуманітарних дисциплін. The article is devoted to the phenomenon of "clip" thinking as a form of perception of the surrounding reality through diverse, mosaic, fragmentary perception of information. The positive and negative aspects of clip thinking are considered, and the specifics of its consideration in the process of teaching humanitarian disciplines are indicated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherFOP Marenichenko V.V.uk
dc.subjectкліпuk
dc.subjectclipuk
dc.subjectкліпова свідомістьuk
dc.subjectclip consciousnessuk
dc.subjectкліпове мисленняuk
dc.subjectclip thinkinguk
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectyouthuk
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk
dc.subjecthumanitarian disciplinesuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleКліпове мислення як виклик для викладання гуманітарних дисциплінuk
dc.title.alternativeClip thinking as a challenge for teaching humanitiesuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 2.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.