Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2211
Назва: Використання стратегій інноваційного регіонального маркетингу як фактор розвитку продовольчих ринків
Інші назви: Use of innovative regional marketing strategies as faktor of development of food markets
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: інвестиції
investments
інновації
innovations
інноваційний розвиток
innovative development
стратегія
strategy
маркетинг
marketing
менеджер
manager
продовольчий комплекс
food complex
Дата публікації: 2015
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Використання стратегій інноваційного регіонального маркетингу як фактор розвитку продовольчих ринків / Т. В. Ільченко // Вісник ДДАЕУ. – 2015. – № 1. – С. 33-35. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2211
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано характер інноваційних та інвестиційних процесів у регіоні. Обґрунтовано необхідність активізації інноваційної діяльності на продовольчих ринках. Розглянуто основні стратегії інноваційного регіонального маркетингу, які враховують минулий досвід, закономірності сучасного етапу функціонування продовольчого комплексу та тенденції його розвитку на перспективу. In the article is reflected a problem of relation to the use of innovative regional marketing strategies as а factor of development of food markets.For this purpose, an analysis of research and publications relating to the development of innovative strategies for the development of regional food markets.It is marked, that the question of development of methodology of research of innovative process, as a way of developing the competitiveness of the food market in the region, has not been sufficiently elucidated. It behaves to the number of difficult, because it is based on a multicriterion estimation of a number of factors and tendencies that have different orientation. Therefore the aim of the article are an analysis and development of strategy of innovative development of regional food markets.The necessity of activation of innovative activity is reasonable on food markets. It is marked that the most Ukrainian managers begin to react and operate only in that case, when problems that needs to be decided arose up already. Thus, we have identified five strategies for innovative regional marketing that will help take the food complex advantageous strategic position in the cross-industry sector, enhance its competitiveness. They will take into account past experience, the patterns of modern phase of the food industry and its trends for the future.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ojs.dsau.dp.ua/index.php/vestnik/article/view/564
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2211
Розташовується у зібраннях:Вісник Дніпровського державного аграрно–економічного університету - до липня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
564-Article Text-1149-1-10-20150521.pdf349,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.