Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-08-09T07:12:12Z-
dc.date.available2018-08-09T07:12:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Формування елементів комплексу маркетингу на аграрному підприємстві / Т. В. Ільченко // Науковий журнал «Проблеми системного підходу в економіці». – 2017. ‒ № 6 (62). - Частина 2. ‒ С. 143–149.uk
dc.identifier.issnISSN 2520-2200-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/223-
dc.descriptionУ статті обгрунтована необхідність та актуальність використання концепції комплексу маркетингу сільськогосподарськими підприємствами. Розглянуто теоретичні аспекти розробки комплексу маркетингу на аграрному підприємстві. Окреслено проблеми, пов’язані із процесом розробки комплексу маркетингу на підприємствах сфери АПК. В зв’язку з цим представлено детальний аналіз процесу формування основних складових елементів ефективного комплексу маркетингу аграрних підприємств. Висвітлено фактори, які впливають на формування комплексу маркетингу. Наведені основні вимоги до розробки ефективного комплексу маркетингу аграрного підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення складових комплексу маркетингу сільськогосподарських товаровиробників The article discusses the necessity of using marketing complex concept at agricultural enterprises. The theoretical aspects of marketing complex development at the agrarian enterprise are considered. The problems connected with marketing complex development process in agroindustrial complex are outlined. Studies have shown that the most effective tool for the enterprise marketing complex is the product, and its tools such as communication, distribution, and price are based only on its features. A key principle of the commodity policy formation at agricultural enterprises should be considered through the systematic analysis of the environment and its specificity. Gained information must be the basis for the formation of marketing policy model. To ensure the effectiveness of pricing policy, it is important to take into account all pricing factors that can be grouped into two groups: 1) those, which are connecting with supply (features of production, level of competition, degree of the market monopolization, presence of substitutes); 2) those, which are connecting with demand (volume and structure of demand, demand elasticity, market capacity etc.). The promising directions for the marketing complex development are improvement of products quality, increase of sales through stock exchanges, attraction of professionals to carry out marketing functions at enterprises, development of service cooperation: storage, primary processing, market research , formation of optimal batches of goods, product promotion.uk
dc.description.abstractУ статті обгрунтована необхідність та актуальність використання концепції комплексу маркетингу сільськогосподарськими підприємствами. Розглянуто теоретичні аспекти розробки комплексу маркетингу на аграрному підприємстві. Окреслено проблеми, пов’язані із процесом розробки комплексу маркетингу на підприємствах сфери АПК. The article discusses the necessity of using marketing complex concept at agricultural enterprises. The theoretical aspects of marketing complex development at the agrarian enterprise are considered. The problems connected with marketing complex development process in agroindustrial complex are outlined. Studies have shown that the most effective tool for the enterprise marketing complex is the product, and its tools such as communication, distribution, and price are based only on its features.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectcommode policyuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectprice policyuk
dc.subjectмікросередовищеuk
dc.subjectmicro environmentuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.subjectmacro environmentuk
dc.titleФормування елементів комплексу маркетингу на аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeFormation of the marketing complex elements at the agrarian enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf382,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.