Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/239
Назва: Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»:
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: дослідницька компетентність
педагогічні умови
майбутні фахівці з маркетингу
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»: методичні рекомендації / Ю. В. Захарченко. – Хмельницький : «Термінова поліграфія», 2017. – 60 с.
Опис: У методичних рекомендаціях розкрито теоретичні основи та практичні рекомендації щодо впровадження педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу; наведено зміст авторського спецкурсу «Сучасний маркетолог». Матеріали методичних рекомендацій можуть використовуватися під час аудиторної роботи, а також для організації самостійної роботи студентів. Методичні рекомендації можуть бути корисними студентам, магістрантам, аспірантам і викладачам вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/239
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарченко_методичка_ 13.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.