Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3011-3020 зі 5239.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Стратегічні напрями формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Інструменти Інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективністьБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Рощук, Марина Олегівна; Roshchuk, Marina
2022Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Globalization of corporate cultureKuchko, Olesia; Крючко, Олеся Станіславовна; Kvasova, Lydmila; Квасова, Людмила Сергеевна; Yurchenko, Natalia; Юрченко, Наталия Івановна
2019Розвиток аграрного маркетингу в УкраїніКобернюк, Сергій Олександрович; Koderniuk, Serhii
2021Інноваційний маркетинг як об’єктивна необхідність забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2020Управління розвитком потенціалу наукоємних підприємствПомазан, Ліна Миколаївна; Pomazan, Lina
2017Напрямки підвищення економічної ефективності виробництва продукції свинарства на рівні підприємствКобернюк, Сергій Олександрович; Koderniuk, Serhii