Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 46.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Socio-economic development in the context of using reasonable specialization in the economy of UkraineAndrusiv, U.; Андрусів, У.; Zelinska, N.; Зелінська, H.; Galtsova, O.; Гальцова, O.; Seleznova, O.; Селезньова, O.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2021Місце маркетингових заходів в системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, В.; Pysarenko, V.
2021Formation of the innovative model of agrarian enterprises functioning based on ecologization and steady developmentBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна
2021Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olga
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2020Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукціїБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020The system of ecological-economical management in agrarian production and main directions of its implementation in UkraineBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia