Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4904
Назва: Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств
Інші назви: Development of marketing competitive strategies of enterprises
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olga
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
конкурентні стратегії
competitive strategies
споживачі
consumers
конкуренти
competitors
диференціація
differentiation
позиціонування
positioning
Дата публікації: 2021
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств. / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус, О. В. Кравець // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2021. – Вип. 36, ч. 1. – С. 32-37. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4904
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано теоретико-методологічні підходи до вибору маркетингових конкурентних стратегій підприємств та представлено напрями щодо їх удосконалення. Виділено особливості маркетингових стратегій, їхні завдання та принципи формування. Запропоновано алгоритм формування маркетингової стратегії підприємства на основі структурно-логічної схеми та оцінки конкурентних позицій підприємства. На основі проведеного дослідження здійснено групування маркетингових конкурентних стратегій за рівнем впливу на конкурентні переваги підприємства. Підхід, орієнтований на конкурентів, заснований на стратегії і тактиці протидії конкурентам. У межах даного підходу може використовуватися два способи досягнення конкурентних переваг: лідерство за витратами та сукупність дій із погіршення якості конкурентного середовища. Основним методом досягнення конкурентних переваг, який застосовується в межах підходу, орієнтованого на споживачів, є диференціація товару. Інструментом диференціації є позиціонування, яке проводиться, насамперед, за рахунок комплексу маркетингових комунікацій та стратегій просування. The article substantiates the theoretical and methodological approaches to the choice of marketing competi- tive strategies of enterprises and presents areas for their improvement. The peculiarities of marketing strategies, their tasks and principles of formation are highlighted. The algorithm of formation of marketing strategy of the enterprise on the basis of the structural and logical scheme and an estimation of competitive positions of the enterprise is offered. On the basis of the conducted research the grouping of marketing competitive strategies on the level of influence on competitive advantages of the enterprise is carried out. It is established that when choosing a marketing strategy it is necessary to focus on the goals, the main features of the marketing strategy, such as: long-term orientation; based on the results of strategic marketing analysis; a certain subordination in the hierarchy of enterprise strategies; defined market orientation (in relation to consumers and competitors).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/36_2021ua/4.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4904
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ БАГОРКА, КАДИРУС, КРАВЕЦЬ.pdf449,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.