Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2019Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практикиІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарюванняАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna; Квасова, Міла Сергіївна; Kvasova, Mila
2021Маркетинговий менеджмент у SMMБезус, Роман Миколайович; Bezus, Roman; Крючко, Леся Станіславівна; Kriuchko, Lesia; Перерва, Карина Анатоліївна; Pererva, Karina
2022Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia