Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2471
Назва: Strategic imperatives of institutional development of organic market
Інші назви: Стратегічні імперативи інституційного розвитку органічного ринку
Автори: Bezus, Roman
Безус, Роман Миколайович
Bilotkach, Ihor
Білоткач, Ігор Анатолійович
Kurbatska, Larysa
Курбацька, Лариса Миколаївна
Koberniuk, Serhiy
Кобернюк, Сергій Олександрович
Kadyrus, Iryna
Кадирус, Ірина Григорівна
Ключові слова: institutional development
інституційний розвиток
imperatives
імперативи
organic farming
органічне землеробство
organic products market
органічний ринок продукції
Дата публікації: 2019
Видавництво: Transilvania University of Brasov
Бібліографічний опис: Bezus Roman, Bilotkach Ihor, Kurbatska Larysa, Koberniuk Serhiy, Kadyrus Iryna. Strategic imperatives of institutional development of organic market // Bulletin of the Transilvania University of Brasov. Forestry, Wood Industry, Agricultural Food Engineering. Series II; Brasov. Vol. 12(61), No. 1, (2019): p. 97-108. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2471
Короткий огляд (реферат): The paper studied the institutional development of organic products market in Ukraine. The relevance of the study of the development of Ukrainian organic agricultural market is explained with the necessity to create the preconditions for economic strategies in agriculture and strengthening the competitiveness of domestic producers both on a national and world markets. The aim of the article is to make a definitive analysis of the institutional imperatives of the economic development and the definition of institutional factors in effective mechanism of production, distribution, and consumption of organic agricultural products. The concept of the institutional imperatives of the organic agricultural market's development was determined. Conducted study allowed to conclude that the strategic imperatives of the Ukrainian organic market development are concentrated both in the sphere of the regulation mechanism of organic agro-industrial production and in the production of organic agricultural products. У статті досліджено інституційний розвиток ринку органічної продукції в Україні. Актуальність дослідження розвитку українського ринку сільського господарства пояснюється необхідністю створення передумов для економічних стратегій сільського господарства та посилення конкурентоспроможності вітчизняних виробників як на національному, так і на світовому ринках. Метою статті є остаточний аналіз інституціональних імперативів економічного розвитку та визначення інституціональних факторів ефективного механізму виробництва, розподілу та споживання органічної сільськогосподарської продукції. Визначено інституціональні імперативи розвитку ринку органічного сільського господарства. Проведене дослідження дозволило зробити висновок, що стратегічні імперативи розвитку органічного ринку України зосереджені як у сфері механізму регулювання органічного агропромислового виробництва, так і у виробництві органічної сільськогосподарської продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://webbut.unitbv.ro/bulletin/Series%20II/Contents_II_1_2019.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2471
ISSN: ISSN 2065-2135 printed version ISSN 2065-2143 CD-ROM version
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. Bezus et al. - 10.07.2019 - EM.pdf244,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.