Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2020Маркетингове забезпечення системи управління збутовою політикою підприємств аграрної сфериІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020Проблеми формування системи маркетингу в аграрних підприємствахКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Natalia; Мілений, Євгеній Ігорович; Milenyi, Yevhenii
2020Теоретичні основи розвитку маркетингу в ринкових умовахЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Natalia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina; Стельмащук, Олена Валеріївна; Stelmashchuk, Olena
2023Сутність, функції та складові фірмового стилюКрючко, Леся Станіславівна; Kriuchko, Lesia; Дуброва, Наталя Петрівна; Dubrova, Natalia; Хаванська, Лілія Олексадрівна; Havanska, Lilia
2022Онтологічні аспекти формування збутової політики підприємств в національній економіціЗемляний, Денис; Zemlianii, Denis; Крючко, Леся Станіславівна; Kriuchko, Lesia