Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2023Формування системи маркетингового управління конкурентоспроможністю аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia